𝗚𝗶𝘀𝘁𝗲𝗿𝗲𝗻 𝘄𝗮𝘀 𝗶𝗸 𝗼𝗽 𝗯𝗲𝘇𝗼𝗲𝗸 𝗯𝗶𝗷 𝗠𝗖𝗘 𝗭𝗼𝗿𝗴 - 𝗺𝗲𝘁 𝗻𝗶𝗲𝘂𝘄 𝘄𝗲𝗿𝗸.Dit zijn mensen die kansen zien en echt willen bijdragen aan de maatschappij. Want ontzettend veel jongeren zitten momenteel totaal klem. Dat is eigenlijk niet te bevatten.Ondertussen heb ik paar foto’s gemaakt en gezien hoe de branding van de drie bedrijven doorwerkt. Ik kreeg een mooie review (en groot compliment) dat de 3 bedrijven door de nieuwe branding naar elkaar waren toegegroeid en dat de teams nog sterker samen naar buiten treden - met groot resultaat. Ook aanbestedingen gaan makkelijker als je laat zien dat je een professioneel bedrijf bent.Benieuwd wat er nu gaat komen? Nog even geduld.#branding#positionering#marketing#grafischevormgeving#payoff#sociaal#laatzienwiejebentalsbedrijf#jeugdzorg#psychologie#jeugdwerkEn dit is de review:100% Hilde heeft met veel enthousiasme (samen met haar team) onze complete rebranding van 3 bedrijven mogen verzorgen. Van logo tot website, fotografie, van brochures ontwerp tot visitekaartjes. Dat deed ze met heel veel passie en perfectie - tot in detail. Wat ik vooral bijzonder vond dat ze met voorstellen kwam waar ik niet van durfde te dromen. Ik ben er stil van geworden; ze raakte me precies in het hart. Wij zijn met onze 3 bedrijven door deze veranderingen naar elkaar toegegroeid en treden samen nog sterker naar buiten. Dus met groot resultaat. ... See MoreSee Less
Ondanks dat ik geen ochtendmens ben; ontvang ik van Groeicirkel Achterhoek veel energie. Vanmorgen mocht ik mijn bedrijf presenteren en vertellen wat er bij komt kijken als je je merk onder de aandacht wilt brengen. Mijn lijfspreuk: Je kunt maar één keer een goede eerste indruk maken. De eerste indruk die je maakt, draagt bij aan de vorming van je merkidentiteit. Het is een weerspiegeling van je waarden, cultuur en belofte als merk. Het omvat niet alleen het visuele aspect, zoals een logo of kleurenschema, maar ook de manier waarop je communiceert, de waarde die je levert, en de algehele ervaring die je creëert. #lessismore#laatzienwiejebentalsbedrijf#branding#grafischevormgevingFoto @Jasmijn Kruese, Jasmijn Communicatie ... See MoreSee Less
Wie is jou doelgroep? Heb je dat scherp voor ogen? Deze vraag kreeg ik van @Luuk Holtrop. Hij heeft een scherpe visie op wie hij graag als klant wil (hij wil graag wat betekenen voor de samenleving). Bij mij is het echter anders: ik werk net zo lief voor een transportbedrijf als voor de hospicezorg of voor 3D metaalprinting. Eigenlijk is het vooral de samenwerking met de opdrachtgever waar ik gelukkig van wordt. Als dat goed gaat, en het creatieve concept slaat aan bij de doelgroep, dan ga ik vliegen. En natuurlijk wordt ik ook heel erg blij als ik via bestaande opdrachtgevers weer nieuwe krijg: zo mocht ik onlangs het jaarverslag van @Associatie Hospicezorg Nederland verzorgen. En had ik meteen een klik met @Hennie Zoontjes en @Carla van den Broek wat weer resulteerde in nog een opdracht. Dat smaakt naar meer!#laatzienwijebentalsbedrijf#grafischevormgeving#concept#design#hospicezorg#palliatievezorg... See MoreSee Less
“𝐄𝐞𝐧 𝐛𝐞𝐞𝐭𝐣𝐞 𝐯𝐚𝐧 𝐌𝐚𝐠𝐠𝐢𝐞 𝐞𝐧 𝐞𝐞𝐧 𝐛𝐞𝐞𝐭𝐣𝐞 𝐯𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐳𝐞𝐥𝐟”𝐊𝐞𝐧 𝐣𝐞 𝐝𝐢𝐞 𝐮𝐢𝐭𝐝𝐫𝐮𝐤𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐧𝐨𝐠? Die is van toepassing op de samenwerking tussen 100% Hilde en van Dam Makelaardij uit Doetinchem. Patricia had al een voorzet gegeven en wilde graag haar persoonlijke benadering benadrukken (als je een huis koopt of verkoopt heb je van A tot Z met haar te maken; en niet tussendoor met allerlei verschillende mensen). Dat is een sterk punt van haar werkwijze. Dat hebben we benadrukt door de tekstballon. (waarin ze bij het visitekaartje de straatnaam van het pand kan schrijven of een ander persoonlijk berichtje).𝐖𝐚𝐭 𝐢𝐬 𝐧𝐮 𝐡𝐞𝐭 𝐯𝐨𝐨𝐫𝐝𝐞𝐞𝐥 𝐯𝐚𝐧 𝐝𝐞𝐳𝐞 𝐧𝐢𝐞𝐮𝐰𝐞 𝐡𝐮𝐢𝐬𝐬𝐭𝐢𝐣𝐥? Het laat zien waar je voor staat, de kleur, de beleving. Het geeft je als bedrijf nieuwe energie en je past weer beter bij je doelgroep. En soms is het gewoon tijd voor NIEUW. #huisstijl#logo#branding#laatzienwiejebentalsbedrijf#oostwestbeidebest#Achterhoek#makelaar#samenwerking... See MoreSee Less
"𝐄𝐞𝐧 𝐛𝐞𝐞𝐭𝐣𝐞 𝐯𝐚𝐧 𝐌𝐚𝐠𝐠𝐢𝐞 𝐞𝐧 𝐞𝐞𝐧 𝐛𝐞𝐞𝐭𝐣𝐞 𝐯𝐚𝐧 𝐦𝐞𝐳𝐞𝐥𝐟”𝐊𝐞𝐧 𝐣𝐞 𝐝𝐢𝐞 𝐮𝐢𝐭𝐝𝐫𝐮𝐤𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐧𝐨𝐠? Die is van toepassing op de samenwerking tussen 100% Hilde en Patricia van Dam van Van Dam Makelaardij uit Doetinchem. Patricia had al een voorzet gegeven en wilde graag haar persoonlijke benadering benadrukken (als je een huis koopt of verkoopt heb je van A tot Z met haar te maken; en niet tussendoor met allerlei verschillende mensen). Dat is een sterk punt van haar werkwijze. Dat hebben we benadrukt door de tekstballon. (waarin ze bij het visitekaartje de straatnaam van het pand kan schrijven of een ander persoonlijk berichtje).𝐖𝐚𝐭 𝐢𝐬 𝐧𝐮 𝐡𝐞𝐭 𝐯𝐨𝐨𝐫𝐝𝐞𝐞𝐥 𝐯𝐚𝐧 𝐝𝐞𝐳𝐞 𝐧𝐢𝐞𝐮𝐰𝐞 𝐡𝐮𝐢𝐬𝐬𝐭𝐢𝐣𝐥? Het laat zien waar je voor staat, de kleur, de beleving. Het geeft je als bedrijf nieuwe energie en je past weer beter bij je doelgroep. En soms is het gewoon tijd voor NIEUW. #huisstijl#logo#branding#laatzienwiejebentalsbedrijf#oostwestbeidebest#achterhoek#makelaardij#samenwerking... See MoreSee Less
Let your brand shine!Onlangs mocht ik een mooie opdracht verzorgen via @Koen Helmes voor @Olando wolbrink van @motive.spark2024 Motive Spark is een marketing organisatie uit Doetinchem (De Achterhoek) die gespecialiseerd is in de Automotive branche. Ze hebben garagehouders als opdrachtgevers die zich eigenlijk het liefst bezig houden met sleutelen aan auto’s (en niet met marketing).Motive Spark neemt hun het werk uit handen: alles, denk aan logo, huisstijl/branding, website, social media etc. Koen en ik mochten de positionering, de huisstijl, de branding verzorgen. Het logo symboliseert de spark. Met de spark zet je één en ander in beweging. Het komt voort uit de passie van je vak. De marketing zorgt ervoor dat je de business aanjaagd.Met dit als resultaat. Leuk om het moodboard van versie 01 erbij te laten zien (want dat herken je vast).www.motivespark.nl#logo#grafischevormgeving#branding#huisstijl#laatzienwiejebentalsbedrijf#marketing... See MoreSee Less
𝗛𝗲𝗲𝗳𝘁 𝗔𝗺𝘀𝘁𝗲𝗿𝗱𝗮𝗺 𝗲𝗰𝗵𝘁 𝗻𝗼𝗴 𝗲𝗲𝗻 𝗔𝗰𝗮𝗱𝗲𝗺𝗶𝗲 𝗻𝗼𝗱𝗶𝗴 𝘄𝗮𝗮𝗿 𝗻𝗮𝘀𝗰𝗵𝗼𝗹𝗶𝗻𝗴 𝘄𝗼𝗿𝗱𝘁 𝗴𝗲𝗴𝗲𝘃𝗲𝗻 𝗮𝗮𝗻 𝘁𝗮𝗻𝗱𝗵𝗲𝗲𝗹𝗸𝘂𝗻𝗱𝗶𝗴𝗲 𝘀𝘁𝘂𝗱𝗲𝗻𝘁𝗲𝗻?Ja dus: want de opleidingen worden korter en de onzekerheid van juiste diagnose stellen neemt toe. Wat nou als een team van tandartsen en specialisten met een berg ervaring samen een academie beginnen en les gaan geven op de meest inspirerende plekken? Dan krijg je een feestje! De aftrap was eind maart op een congres en vandaag is de eerste training een feit. De website is in de maak: het begin is er!#laatzienwiejebentalsbedrijf#logo#branding#corporateidentity#dentalissues#nascholing#tandheelkundigepracticusdentalissues.nl... See MoreSee Less
Op valentijnsdag. Niet van mijn man, maar van een klant! Hoe mooi is dat? Met als tekst: ‘bedankt voor het schitterende ontwerp’. Dank Peter! Zeer gewaardeerd 👌#reclame#branding#ontwerp... See MoreSee Less
Een 60 jarig bestaan mag je groots vieren!Dat laat je niet onopgemerkt voorbij gaan. Heel bijzonder ook (in deze tijd waar startups komen en gaan) dat dit mooie bedrijf zich nog steeds ontwikkelt en nieuwe samenwerkingen aan gaat.Dat doet @kremer_bv super goed. Kremer bewijst zijn kracht door continue ontwikkeling. Ze hadden onlangs hun 3e Kremer dag met al het personeel. Voor Kremer mocht ik het feestelijke ‘60 jaar bestaan’ logo ontwerpen.Gekozen is voor de versie ‘feestelijk’. Vier jij jou zakelijk jubileum?#laatzienwiejebentalsbedrijf#branding#logo#logodesigner ... See MoreSee Less
Mooie opdracht mogen verzorgen voor Visser Schildersbedrijf. Het nieuwe logo, visitekaartje, bus ontwerp en branding mogen ontwerpen met dit resultaat. ... See MoreSee Less
Voor de stichting bomengroep oude ijsselstreek mocht ik het logo en de verjaardagskalender ontwerpen.Al heel mijn leven kom ik bijna dagelijks in het bos (als kind had ik het geluk dat we een hond en een paard hadden).De bomengroep zorgt ervoor dat monumentale bomen behouden blijven en dat er nieuwe aanwas komt op plekken waar dat nodig is. Ze hebben 4 doelen: 1. Beschermen en uitbreiden van bomenbestand en landschapselementen, houtwallen en bermen en stimuleren van nieuwe natuur, samen met burgers en instanties 2. Inventarisatie en behoud van het historisch groen zoals lanen, karakteristieke, monumentale bomen en landschapsmonumenten 3. Toepassing van streekeigen soorten en autochtoon plantmateriaal. 4. Behoud en stimuleren van beplanting langs wegen en paden. 5. Voorlichting aan de inwoners met betrekking tot het belang van bomen en landschap.Omdat iedereen vrijwillig mee werkt is er geld nodig: Dat hopen we dadelijk bijeen te brengen met de verkoop van een verjaardagskalender die binnenkort wordt uitgebracht. Op de kalender staan 12 bomen met bekende Achterhoekers. Binnenkort te koop.#logo#branding#grafischevormgeving#natuur#achterhoek#bomen... See MoreSee Less
Blue monday? Echt niet! Deze afbeelding is het nieuwe campagnebeeld voor UCO contactlenzen. Een oer Nederlands product. UCO contactlenzen is dé Nederlandse leverancier voor contactlenzen op maat. Afgelopen week was ik op bezoek in Wieringerwerf en onder de indruk wat ze daar maken in eigen productie. Contactlenzen maken is een ambacht. Zou het niet mooi zijn dat meer Nederlandse bedrijven zaken doen met Nederlanders? Hoe denk jij daar over?Dank voor de mooie opdrachten Jeffrey van Beek.#bluemonday#lenzen#nederland#handwerk#design#branding... See MoreSee Less
Wat een inspirerende ochtend weer bij @alkmaarconnect in het @thefallonhotelalkmaar . Mooie pitches en handige tips om je marketing jaarplan (door @lindabood_dejong ) smart te maken. De ochtend begon met een korte intro van @julienpieterse van @vitalics.nl met het motto dat als je alles positief benaderd je het jezelf makkelijker maakt. Was weer erg leuk en gaf energie aan de dag. Misschien moet ik toch maar naar Alkmaar verhuizen?!#netwerken#samenwerkingen#BNI#branding... See MoreSee Less
Feestelijke opening Juut & Co Ulft!Afgelopen vrijdag was een magische avond vol bijzondere momenten. De officiële opening van het nieuwe pand van Juut & Co.De ontvangst door ‘politie te paard’, de muziek, hapjes en drankjes, en de zandtekenaar die het verhaal vertelde, maakten het tot een onvergetelijke ervaring. Bij het afscheid nemen kreeg je een doosje met (bloemvormige) bloemenzaadjes cadeau (zodat je in het voorjaar ook nog aan Juut & Co denkt). En waarmee nog onderstreept werd dat ieder kind tot bloei mag komen en mag groeien (het nieuwe logo maakt onderdeel uit van de nieuwe ontwikkelingen). Hester Gussinklo-Salomé heeft duidelijk een fantastisch bedrijf neergezet, waar ze al meer dan 25 jaar haar liefde en energie in steekt. Wat een inspirerend verhaal! Dankbaar dat ik daar aan mocht bijdragen.#kinderopvang#Achterhoek#peuteropvang#gastouderopvang#buitenschoolseopvang#logo#branding#laatzienwiejebentalsbedrijf... See MoreSee Less
100%Hilde gebruikt cookies om er zeker van te zijn dat u onze website zo goed mogelijk beleeft. Als u deze website blijft gebruiken gaan we ervan uit dat u dat goed vindt.OkMeer over ons privacybeleid
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.