Diensten

Werkwijze & Diensten 100%Hilde

Wilt u een product of dienst in de markt zetten? En heeft u nog geen concept? Of kunnen uw huidige uitingen een opfrisbeurt gebruiken? Een goed design betaalt zich terug en is essentieel voor het overbrengen van de boodschap.
Daarbij moet de boodschap afgestemd zijn op het communicatiekanaal dat u wilt gebruiken. Met als stelregel ‘Keep it simple’. Eenvoud is het hoofddoel om duidelijk over te komen.

Onze werkwijze
Graag hebben wij (vooraf aan een opdracht) met onze opdrachtgevers persoonlijk contact. We verdiepen ons in uw bedrijf, de aangeboden diensten en luisteren naar wat u wilt bereiken.

Soms zijn vragen concreet; bijvoorbeeld een nieuwe website of vormgeving voor een brochure. Een andere keer een concept, waaraan toekomstige middelen kunnen worden opgehangen. Ook komt het regelmatig voor dat wij meedenken over de naam van een bedrijf, want een goede en passende bedrijfsnaam is natuurlijk erg belangrijk. Hij moet uitspreekbaar zijn en blijven hangen.

Offerte
Na het gesprek volgt een samenvatting en offerte. Bij akkoord gaan wij aan de slag. We spreken de timing van presenteren af. Wij laten altijd meerdere insteken zien en garanderen dat we met een passend voorstel komen. Zodra er gekozen is (en soms bijgeschaafd) gaan we samen het eindtraject in.

Experts
Als er een externe partij nodig is (denk aan een tekstschrijver of fotograaf of andere specialist; dan beschikken wij over een uitgebreid netwerk. Maar wij werken ook zonder problemen samen met uw partners.

Professional met ruime ervaring
Bij 100% Hilde bent u aan het juiste adres als u wilt praten over uw bedrijfsidentiteit of communicatievraagstukken. Korte lijnen, 100% creativiteit en gegarandeerd resultaat.
Wilt u eens kennismaken? Bel of stuur een mail.

Mijn Diensten:

Concept/Logo

Het concept is als het ware de vertaling van het verhaal van jouw bedrijf, merk of organisatie naar communicatie middelen ……………lees meer

Webdesign

Bij een website komt er wat anders kijken dan alleen vormgeving. Elke website wordt gemaakt vanuit het oogpunt van de bezoeker …………lees meer

Print/Campagne

Reclame is overal aanwezig. Elke dag weer; bewust of onbewust. De traditionele manier van adverteren is veranderd. Maar nog steeds ……………lees meer

100% HILDE OP FACEBOOK
Cassonade maakt alles mooier!Voor Cassonade projectinrichting uit Waddinxveen mocht ik een mini portfolio folder maken: de eerste van een reeks. Zodat de prachtige projecten die ze doen extra aandacht krijgen. De kracht van dit team zit o.a. in het regelen: ze nemen je alles uit handen. Dus van ontwerp tot realisatie (dat komen we overeen). Van wens naar plan. Kijk even op de website: want ze hebben een fantastische smaak en werken voor prachtige opdrachtgevers. www.cassonade.nl#projectinrichting#professional#ontwerp#laatzienwiejebentalsbedrijf#merkbeleving#sfeervol#branding ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Wenkbrauwen! 👁️👁️Al belangrijk toen mijn moeder nog jong was. Bij mij kregen ze altijd al aandacht. Dus hoe fijn dat ik onlangs voor make-up artist Angelique Stapelbroek de logo’s en verpakkingen mocht maken. Kijk op de foto naar before en after'. Ik ben ondertussen (na een maand gebruiken) groot fan geworden! www.browgarage.nl/#brows#wenkbrauen#itsallinthedetails#grafischontwerp#logo ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Wat een goed begin van een nieuwe maand!Vanmorgen mocht ik bij JONG in Lichtenvoorde het nieuwe logo/rebranding presenteren. Jong is een kleinschalige zorgorganisatie (onderdeel van MCE-Zorg, en Improve (behandelingen) en houdt zich bezig met Dagbesteding, Wonen, Onderwijs, Sporten, Ambulante hulpverlening.JONG is best een lastige naam als bedrijf: want alle leeftijden zijn er welkom en het team is een mix tussen jong en oud. Dus hoe communiceer je dan, zonder dat er verwarring ontstaat? Dat is allemaal goed gekomen: er is een klap op gegeven en binnenkort zie je wat het geworden is.#logo #payoff#huisstijl#brandingidentity#concept#zorg#ambulantezorg ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Feestelijke onthulling Winkelcentrum KostverlorenhofSuper trots (en dankbaar) dat ik hier een bijdrage aan mocht leveren. In samenwerking met de ondernemers van Kostverlorenhof is dit het uiteindelijke ontwerp geworden.Het kleurrijke logo staat symbool voor de diversiteit van het aanbod, de verschillende nationaliteiten die het winkelgebied bezoeken en de inclusiviteit voor bezoekers met elk budget. De pay off: bereikbaar voor iedereen: zegt alles. Het is hier makkelijk parkeren, de locatie is uniek (tussen Amstelveen en Amsterdam) en je kunt er inkopen doen voor elk budget. winkelcentrumkostverlorenhof.nl#logo#rebranding#huisstijlontwerp#payoff#grafischontwerp ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Als ik niet in de reclame werkzaam zou zijn, dan zou ik koppelaarster zijn...Ik hou er namelijk van om mensen aan elkaar te knopen (als ik denk dat ze helemaal bij elkaar passen). Zo heb ik jaren geleden JOOS Interieuradvies en Styling gezegd dat ze eens moest gaan kennismaken met een hele fijne opdrachtgever van mij: Vonk & Vloer Blijken ze toch een gouden match te zijn (zie de advertentie die ik mocht maken).Aan wie wil jij gekoppelt worden? Misschien kan ik je wel helpen ;-)#koppelen#Linken#interieurdesign#grafischevormgeving#advertising#reclame#branding#concept ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Loop jij ook mee op 10 september?Vorige week was ik bij de vernieuwde Hospice de Bregthoeve in Schoorl. En eindelijk ook eens tijd gehad om de prachtige omgeving (dichtbij het strand) te bekijken. En nu is er die sponsorloop... Vorige jaar is er een groot bedrag opgehaald dat geinvesteerd is in de vernieuwing van De Bregthoeve. Dus ik zou zeggen: loop mee met deze leuke groep mensen (en laat je sponsoren).#palliatievezorg#sponsorloop#noordzee#wandelen#grafischevormgeving#concept#flyerHospice AlkmaarThuis Lioba ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
'Dit is precies waarop ik gehoopt had'Dat kwam uit de mond van mijn opdrachtgevers (Steffie Lettink en Anouk Nienhuis) toen ik vandaag de nieuwe huisstijl en branding presenteerde voor Improve. Improve is een behandelpoli en onderdeel van MCE Zorg en bestaat uit een deskundig team van (GZ-)psychologen, een systeemtherapeut en een PMT'er. Ze werken samen met diverse praktijken in de Achterhoek en behandelen mensen met psychische problemen zoals o.a. angsten, depressie, burn-out klachten en psychische klachten i.v.m. lichamelijk lijden. Nog even geduld en dan laten we zien waar zij zo enthousiast van werden.#huisstijl#branding#logo#concept#website#laatzienwiejebentalsbedrijf#zorg#mentalezorg#traumabehandeling#gezinstherapie #lichtenvoorde ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Thuis Lioba respijthuis in Egmond-Binnen, een oase van rustheeft nu naast Hospice de Bregthoeve en Hospice Alkmaar ook zijn eigen folder klaar. Dus mooi 3 op een rij.#grafischontwerp#design#palliatievezorg#respijtzorg ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
A.s. zaterdag 15 juli vindt de heropening van hospice de Hospice de Bregthoeve in Schoorl plaats. Iedereen heeft veel werk verricht om alles op tijd in orde te krijgen en na de verbouwing is het nog mooier geworden. Wij mochten alle uitingen/ontwerpen verzorgen: zo ook de uitnodiging.Welke (voorkant) denk jij dat het geworden is? 1, 2 of 3.Hou in het achterhoofd wie de doelgroep is (palliatieve zorg) en denk aan de officiele opening door de burgemeester. Ik hoor het graag!#vormgeving#branding#palliatievezorg#doelgroep#beleving#branding ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Werk jij in of aan je bedrijf?Dat is zo’n kreet waar iedereen nu wel mee bekend is. Maar als je een bedrijf hebt te runnen, denk je er vaak niet aan hoe belangrijk het is hoe je gezien wordt door anderen.Door je logo/ huisstijl en website geef je mensen een eerste indruk van jou als bedrijf. Het moet herkenbaar zijn en moet passen bij de branche waarin je actief bent. Voor MCE Zorg was het na 14 jaar hard werken tijd voor een volgende stap. Om het meer beeldend te maken waar ze voor staan hebben we in het logo een verbindingsteken gemaakt: de zorgnemer en zorggever die samenwerken en verbinding zoeken. De rode kleur staat voor actief, ondernemend en stimulerend, daarnaast staat het rustige blauw; van alles in controle hebben. De nieuwe pay-off: 'Ruimte voor ontwikkeling' is zowel letterlijk als figuurlijk: ze helpen (jong) volwassenen hun eigen plek in te nemen in de maatschappij en daarbij bieden ze (afhankelijk van de situatie) ook onderdak (gezamelijke leefruimte). Met als doel dat ze na een periode zelfstandig op hun eigen benen kunnen staan.MCE Staat voor:Meedoen, Connectie en Eigen regie. Dat zijn de uitgangspunten. Iedereen moet kunnen bijdragen in de maatschappij. De zorgnemers (jongeren in dit geval) staan aan het roer van hun eigen leven maar ze hebben net even wat ondersteuning nodig. En dat is in deze tijd hard nodig: Dus werk aan de winkel!#logo#payoff#huisstijl#website#jeugdzorg#geestelijkegezondheidszorg#marketingonlinefotografie Natasja Noordervliet ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Maak kennis met de leden van Rotary BerghGisteren mocht ik op de prachtige locatie van Kasteel Café Heeren Dubbel in s-Heerenberg vertellen wie ik ben en wat ik doe. Om de leden te laten ervaren dat schetsen nog steeds handig zijn (in mijn beroep), heb ik ze zelf aan het schetsen gezet. Wat hilarische taferelen opleverde. ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
De eigenaren van Vonk & Vloer (Remco van der Aar en Chantal) openen morgen hun Aanhuis.nl filiaal in Santpoort-Noord. Dus daar is het feestje. Iedereen die morgen (zaterdag 10 juni) langs komt krijgt deze kaart met een leuke attentie cadeau.Dus kom ook even kijken! Mooie reden om naar Santpoort-Noord te gaan.#interieur#woninginrichting#gordijnen#vloeren#parketvloer#pvcvloer ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Nieuw werk, nieuwe miniboekje. Soms moet je ook jezelf laten zien.#laatzienwiejebentalsbedrijf#oostwestbeidebest#reclamebureau#branding#huisstijl#logo#merkidentiteit ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
De helft van de 65 plussers beweegt te weinig!Deze week is het de Nationale beweegweek voor ouderen.Wat mooi om mijn ontwerp van het beweegbingo spel (destijds ontwikkeld met beweegcoach Mieke Regelink) voorbij te zien komen op tv waarbij de combi wordt gemaakt dat de jeugd de ouderen helpt met bewegen. ouderenfonds.nl/@Amstelveensport#ontwerp#bewegen#beweegcoach#spel ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Contact Gegevens
100% Hilde Reclame & Branding
Fluweelboomlaan 91
1185 PP Amstelveen
Nederland
FacebookInstagramPinterestLinkedInTwitter