Over Hilde

Hilde Leusink, Art director en Grafische vormgeving

Ruim 30 jaar ervaring als grafisch vormgeefster en Art director. Het begon met de kunstacademie in Arnhem en Enschede. Na deze opleiding te hebben doorlopen, heb ik mijn ervaring aangevuld met praktijkervaring in het buitenland. Bij CI programm in Zürich Zwitserland (een Corporate Identity bureau) heb ik 2 jaar als Corporate Identity- Branding designer mogen werken op grote accounts als: Tissot Horloges, Ascom Telecom, SKA Bank, Central Schweiz en Minatol. Werken aan bedrijfsidentiteiten: corporate identity guides, concepten, POS materiaal, verpakkingen, horloge ontwerp, displays en magazines.

In Nederland heb ik o.a voor de volgende reclamebureau’s gewerkt: Markt 15, Floor Heijn Retail, Action in Marketing, Cocktail Communications, SixSenses, Quence, F&M Reclame Marketing Adviseurs en Tomeloos. In deze periode heb ik als Art Director en Grafisch ontwerpster o.a gewerkt op volgende internationale accounts: Olacy’s, Spar, Bausch&Lomb, Ray-Ban sunglasses, Electrolux, Bjorn Börg, Mölnlycke, Escada, Douwe Egberts, Beiersdorf, Mercis (Nijntje/ Dick Bruna), Dagravit vitaminen, Norit, Roxasect, en Johnson & Johnson Vision Care.

Na een Freelance periode besloot ik voor mezelf te starten. Onder de naam 100% Hilde breng ik mijn ruime ervaring in de praktijk voor zzp’ers, mkb’ers en multinationals, o.a. voor LBi International (Lost Boys), Rolflex (Compact deuren), IHC Merwede, Groenhof Optiek, 2source4, Ondernemersvereniging Amstelveen, WashTec, M&M communicatie, Tomeloos, GW communicatie & evenementen en vele andere.

Professionaliteit, oog voor detail en een persoonlijke touch, dat is 100% Hilde.
Wilt u eens kennismaken? Bel of stuur een mail.

100% Hilde Tweets
@JoseBoesten Voordeel: blond, gebleekt haar! Scheelt weer een kappers bezoek! Want die hebben het al druk genoeg ;-)2 weken
RT @JoseBoesten: Bijna dubbele dosis chloor in zwembadwater tegen coronavirus https://t.co/20ItCHHR1j2 weken
Facebook Posts

6 days ago

100% Hilde

Hoe leuk is het als een appartementencomplex (nog te bouwen) al een eigen tas heeft?! In gelimiteerde oplage natuurlijk. En alleen verkrijgbaar bij de makelaar. Inhoud van de tas is een prachtige brochure van het pand (met liefde ontworpen door 100% Hilde) en diverse gimmicks.

De bouw gaat Henselmans Bouw & Ontwikkeling verzorgen. #nieuwbouw #appartementen #heerhugowaard #duurzaamondernemen #branding
... See MoreSee Less

View on Facebook

1 week ago

100% Hilde

Vandaag om 16.00 uur is de verkoop gestart van een prachtig nieuwbouw project van Henselmans Bouw & Ontwikkeling. Een super fijne samenwerking met De Jong Reclame. De verkoop is in handen van Wiesell makelaardij en Van 't Riet De-Makelaar. De vormgeving en de social media mochten wij verzorgen. www.degroenetrede.nl

#duurzaamondernemen #nieuwbouw #heerhugowaard #concept #design #vormgeving
... See MoreSee Less

View on Facebook

2 weeks ago

100% Hilde

Vers van de pers: de folder voor Gras Wood Wide, met informatie over Zaans Zwart. Een houtsoort met traditie (vroeger werden de pakhuizen zwart geteerd zodat ze goed beschermd waren tegen weer en wind).
#duurzaam #zaandam #graswoodwide #concept #creatie
... See MoreSee Less

View on Facebook

2 weeks ago

100% Hilde

Heb je al zien hangen? Ik wel: de Chanel posters. Het zijn tekeningen gemaakt door kinderen van medewerkers bij Chanel. Om de kinderen bezig te houden mochten ze kleuren. Prachtig gelukt naar mijn idee (en even wat anders dan foto's). ... See MoreSee Less

View on Facebook

3 weeks ago

100% Hilde

Zaterdag 16 mei start de verkoop van De Groene Trede. Een prachtig project waarvan wij de vormgeving mochten verzorgen voor alle uitingen (realisatie door Stefan De Jong). Henselmans Bouw en Ontwikkeling gaat deze appartementen bouwen onder architectuur van Breebaart Korver BNA BV Architecten Bouwmanagement. Doelgroep: starters en senioren die duurzaam willen leven met uitzicht op het Oosterdel gebied(!)
#duurzaamheid #nieuwbouw #Heerhugowaard #duurzaamondernemen #branding
... See MoreSee Less

View on Facebook

4 weeks ago

100% Hilde

Laat van je horen!
Ook als je weinig te communiceren hebt in deze tijd, moet je van je laten horen. Onderzoek (harvard university) wijst uit dat als je nu van je laat horen, je meer kans hebt om na de crisis aan opdrachten te komen. Groenhof Optiek kiest voor een positieve boodschap i.p.v. de diensten in de spotlight te zetten.
... See MoreSee Less

View on Facebook
Contact Gegevens
100% Hilde
Fluweelboomlaan 91
1185 PP Amstelveen
Nederland
FacebookTwitterInstagramPinterestLinkedIn