Over Hilde

Hilde Leusink, Art director en Grafische vormgeving

Ruim 30 jaar ervaring als grafisch vormgeefster en Art director. Het begon met de kunstacademie in Arnhem en Enschede. Na deze opleiding te hebben doorlopen, heb ik mijn ervaring aangevuld met praktijkervaring in het buitenland. Bij CI programm in Zürich Zwitserland (een Corporate Identity bureau) heb ik 2 jaar als Corporate Identity- Branding designer mogen werken op grote accounts als: Tissot Horloges, Ascom Telecom, SKA Bank, Central Schweiz en Minatol. Werken aan bedrijfsidentiteiten: corporate identity guides, concepten, POS materiaal, verpakkingen, horloge ontwerp, displays en magazines.

In Nederland heb ik o.a voor de volgende reclamebureau’s gewerkt: Markt 15, Floor Heijn Retail, Action in Marketing, Cocktail Communications, SixSenses, Quence, F&M Reclame Marketing Adviseurs en Tomeloos. In deze periode heb ik als Art Director en Grafisch ontwerpster o.a gewerkt op volgende internationale accounts: Olacy’s, Spar, Bausch&Lomb, Ray-Ban sunglasses, Electrolux, Bjorn Börg, Mölnlycke, Escada, Douwe Egberts, Beiersdorf, Mercis (Nijntje/ Dick Bruna), Dagravit vitaminen, Norit, Roxasect, en Johnson & Johnson Vision Care.

Na een Freelance periode besloot ik voor mezelf te starten. Onder de naam 100% Hilde breng ik mijn ruime ervaring in de praktijk voor zzp’ers, mkb’ers en multinationals, o.a. voor LBi International (Lost Boys), Rolflex (Compact deuren), IHC Merwede, Groenhof Optiek, 2source4, Ondernemersvereniging Amstelveen, WashTec, M&M communicatie, Tomeloos, GW communicatie & evenementen en vele andere.

Professionaliteit, oog voor detail en een persoonlijke touch, dat is 100% Hilde.
Wilt u eens kennismaken? Bel of stuur een mail.

100% Hilde Tweets
RT @RTLnieuws: Nederlandse ondernemers hebben miljoenen goedgekeurde mondkapjes in de aanbieding, maar het ministerie van Volksgezondheid n…22 uur
RT @gjvu: De boeren boeren rustig verder. Om ons van voedsel te voorzien. Maar toch opeens 12% minder #Stikstof. Met je halvering van de v…6 dagen
Facebook Posts

19 hours ago

100% Hilde

Is jouw boodschap nog relevant?
Nu we het allemaal wat minder druk hebben, is het slim om tijd te maken om eens goed naar je eigen communicatie uitingen te kijken. Ik scan ze graag (gratis) voor je. Stuur mij een PM als je daar prijs op stelt.

#omdenken #creatief #commercieel #concept
... See MoreSee Less

View on Facebook

2 days ago

100% Hilde

In deze tijd moet je blijven communiceren met je klanten. En sommigen doen dat met veel humor! De dame van Chiquita is verdwenen (thuis), Coca cola (afstand in letters) etc

#advertising #branding #communicatie #omdenken
... See MoreSee Less

View on Facebook

1 week ago

100% Hilde

Deze tijden vragen om creativiteit en commercieel inzicht
Bij Van Der Eem zijn ze creatief en denken out the box, door snel te schakelen en een afhaalservice te starten.

#creatief #grafischevormgeving #Achterhoek #posterdesign
... See MoreSee Less

View on Facebook

2 weeks ago

100% Hilde

Water drinken belangrijker als voorheen!
Nu met het corona virus is het verstandig om nog meer water te drinken. We gebruiken per persoon gemiddeld 120 liter per dag. Daarvan 2% als drinkwater en 50% om te douchen (60 liter). Al deze informatie staat op de panelen die wij voor Camping Geversduin (onderdeel van Kennemer Duincampings) mochten ontwerpen (en binnenkort te zien in de sanitairruimte).

#grafischevormgeving #creatief #concept #infographics
... See MoreSee Less

View on Facebook
Contact Gegevens
100% Hilde
Fluweelboomlaan 91
1185 PP Amstelveen
Nederland
06 53 83 61 64
FacebookTwitterInstagramPinterestLinkedIn