2Source4

2s4_01
2s4_01
2s4_03
2s4_03
2s4_02
2s4_02
2s4_04
2s4_04
2s4_05
2s4_05
2s4_06
2s4_06
2s4_08
2s4_08
2s4_09
2s4_09
2s4_010
2s4_010
2s4_011
2s4_011
PlayPause
previous arrow
next arrow

2source4 since 2000
100% Hilde is vanaf de oprichting van 2source4 betrokken bij het bedrijf. Jurgen Bossenbroek is de oprichter en directeur van 2source4. Het bedrijf levert innovatieve IT oplossingen aan de zakelijk markt en zorgt op geheel eigen wijze voor volledige adoptie binnen uw onderneming. Hierdoor voegt IT waarde toe aan uw businessmodel.

Sparringpartner
2source4 is meer dan een leverancier, ze werken met standaard bouwblokken die zo in elkaar worden gezet dat het aansluit op de behoefte van de klant.

Het kennisniveau is hoog, hiermee wordt voor iedere klant een adoptieplan gemaakt, waardoor IT waarde

gaat toevoegen aan het businessmodel. Ze zijn erkend gold partner van Microsoft en HPE. Door Mimecast zijn ze erkend als certified partner.

Concept en design
Het logo, de huisstijl en de website zijn door 100% Hilde ontworpen. Maar ook de banieren bij het pand, de leaflets (hand-out) die in een prachtige offerte map gaan. Miniboekje om weg te geven bij seminars. Zelfs de etiketten op de wijnfles (die een medewerker ontvangt op zijn eerste dag) is in 2source4 stijl. En als je binnenkomt heeft elke muur een uniek design (100% Hilde).

100% Hilde heeft een krachtig beeld voor ons neergezet. De ringen in onze huisstijl staan voor de samenwerkingen die wij aangaan, met klanten en partners. Samen er een succes van maken. Daar gaan wij voor.
Jurgen Bossenbroek
eigenaar/directeur

❬❬ Terug naar portfolio

100% HILDE OP FACEBOOK
Welk ontwerp kies jij? 1, 2 of 3?Hospice de Bregthoeve zit midden in de verbouwing: en om aan te kondigen dat ze weer in de zomer open gaan laten we dat groots op doek zien. Dus op een afstand moet duidelijk zijn waar dit over gaat (en natuurlijk in de nieuwe huisstijl). Wat heeft jou voorkeur?#hospice #palliatievezorg #schoorl #logodesign #branding Hospice de Bregthoeve is samen met Hospice Alkmaar enHuis Lioba, onderdeel van Stichting Oase palliatieve zorg. ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
1Amstelveen is dé publieke lokale omroep van AmstelveenVoorheen RTVA en AAN! maar sinds vandaag gaan ze verder onder de naam 1Amstelveen. Voor al het locale nieuws van Amstelveen en omstreken kun je afstemmen op kpn 1380, Ziggo 42 of T mobile 806.De omroep is een onafhankelijke bron van nieuws voor de ruim 93.000 inwoners van Amstelveen. Trots en dankbaar dat wij mee mochten werken aan de nieuwe identiteit van 1Amstelveen.#nieuws #radio #televisie #podcast #programma #reportages #verkeer #vervoer#logo #branding #merkidentiteit #grafischevormgeving #amstelveen www.1amstelveen.nl ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Sfry heeft vandaag (10 maart) tot 14 maart ‘zijn premiere' op de INTERNORGA in Hamburg.Daar word deze professionele friteuse voor het eerst gepresenteerd aan een groter publiek. Wij mochten daarbij helpen: zodat hij goed in de spotlights komt te staan. Internorga is de toonaangevende vakbeurs voor de horeca in Hamburg (dit is dag 1, je kunt dus nog gaan).sfry-europe.com met @mickvanbakel #speedfrying #frituren #futureprooffrying#rollupbanner #leaflets #pennen #reclame #branding ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Voor Ondernemend Water mochten wij het merk neerzetten. Zij zijn een ervaren en solide partij die vanuit gezond ondernemersverstand werken aan de veiligheid van mens en dier, woningen en bedrijven door onze dijken. De 10 kernpunten (waar ze voor staan) kun je op de website lezen: lnkd.in/e4tqa2zhPunt 6 spreekt mij persoonlijk erg aan:Het waterschap werkt aan de zuivering van de toekomst. Die levert grondstoffen, schoonwater en energie. Microplastics, medicijnresten en andere vervuilende stoffen worden waar mogelijk bij de bron aangepakt.Hun kernwoorden zijn duurzaam, innovatief en toekomstgericht (dat is weergegeven d.m.v. de drie golfjes, die tevens de letter E symboliseren). #logo #branding #identiteit #waterschap #duurzaam #innovatief #energie #waterOtto Willemsen en Bert Wiltink zijn de mensen achter Ondernemend water. ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
S-Fry europe: Snel, schoon en slim friturenVoor S-Fry mochten wij een nieuw logo en de website verzorgen.Binnenkort volgt de introductie van dit nieuwe revolutionaire apparaat en zijn de modellen ook online te zien.Wat is er anders ten opzichte van de huidige professionele friteuses?• Minder energiekosten • schoner frituren (minder acrylamide) • bedieningsgemak • eenvoudig in onderhoud.Soon more! sfry-europe.com#futurefrying #frituren#branding #branddesign#logodesign #webdesign#grafischdesign #corporateidentity PromTeg Industries BV, Thijs Lambermont, Ruud Licht, Manon Kummer ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Een goed ontwerp is misschien duur, maar een slecht ontwerp kost nog meer. In de huidige concurrerende wereld is het primaire doel van een bedrijf om zich te onderscheiden en zichtbaarheid te krijgen van potentiële klanten. Een goed ontwerp trekt gebruikers aan om je producten te gebruiken en trouw te blijven aan jouw bedrijf. Goede vormgeving biedt de mogelijkheid om alle unieke aspecten van het merk te benadrukken om zo op te vallen. Beleving is dus van groot belang in alles wat je uitstraalt met je merk.#merk #branding #design #grafischevormgeving #merkbeleving ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Less is moreSommige opdrachtgevers zijn zo bescheiden dat ze moeite hebben om zichzelf in de spotlight te zetten. Andere willen toeters en bellen.Caroline Westerink van tKoepeltje Kindertherapie is de bescheiden variant. Ze is sinds 2008 werkzaam als Kinder therapeut en werkt nu zelfstandig. Wij mochten haar logo, huisstijl en website verzorgen. Ze is werkzaam vanuit een prachtige locatie in Aerdenhout, de therapie vindt plaats in het Koepeltje dat in de tuin van haar huis staat. koepeltjekindertherapie.nl#kindertherapie #krachtvanhetkind #ontwikkeling#logo #huisstijl #website Dank aan Ruud Licht ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Met @rotary op bezoek bij Royal Kaak dochterbedrijf K3D metaalprinting. Het blijft boeiend om de voordelen te horen over 3D metaal printen; minder energie kosten, minder afval (van metaal) en productiever werken. En natuurlijk is dit een super manier om prototypes te maken en door te ontwikkelen. Daar valt winst te behalen. #circular #designinspiredbynature #technology#3dprinting #3dmetaalprinten #terborg #eindhoven ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Super fijn om onderdeel te zijn van dit team!Onlangs mocht ik een mooie presentatie houden bij winkelcentrum Kostverlorenhof in Amstelveen. Voor de Winkeliersvereniging /Biz Kostverlorenhof mocht ik mee denken over de nieuwe identiteit van het winkelcentrum. Het bestaat nu 50 jaar en het is tijd voor nieuwe ideeën. Het centrum is heel divers en je kunt er heerlijke (afhaal)maaltijden halen, naar de kapper, beautysalon, sporten én de dagelijkse boodschappen doen. Ook zijn er diverse restaurants en kun je even een pauze maken, en lekker een drankje/broodje doen bij Atilla Meulenbelt van Subzero Gelato.Neem zelf eens een kijkje: dan kun je dadelijk het verschil zien van 'voor en na'. Dagelijks open van 7.00 uur tot 22.00 uur.V.l.n.r. Terence van Buuren, Jacky Zuurbier, Barbara Groeneveld, Atilla Meulenbelt, John Magielsen en Alex Bosboom#logo #branding #strategie #streetbranding #kostverlorenhof #amstelveen ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Het jaar 2022 loopt ten einde.Zo op het einde van het jaar besef ik weer hoe gezegend ik ben. Mooie opdrachten, fijne opdrachtgevers, geweldig leuke samenwerkingen. Dat wens ik iedereen toe.Net als Peace, Love en Joy. Fijne feestdagen! ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Dit bedrijf ademt techniek!Ik mocht een presentatie geven aan de mannen van PromTeg Industries BV groep Duiven.En was op hun prachtige locatie in Winterswijk om het concept en de visuele identiteit van hun nieuwe (nog in de markt te zetten) product te presenteren.Heerlijk 'old school' op presentatie borden i.p.v. digitaal presenteren. Zodat het daar nog even staat en voor de medewerkers is te bewonderen. Het besluit is ter plekke gevallen: en wat het NIET gaat worden zie je in de bijlage. Wat het WEL gaat worden volgt spoedig.#presenteren #logo #branding #visualidentity #techniek ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Wat is de betekenis van kleuren? Zonder dat je het weet, passen marketeers kleurenpsychologie toe om jouw brein te beïnvloeden. Opmerkelijk dat je (onbewust) ineens een kleur mooi vindt en dan blijkt het ineens de kleur voor 2023 te zijn.... #pantone #kleuren ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Kom jij ook zaterdagmiddag 10 december?Rotary Club Bergh organiseert op een prachtige locatie (bij kasteel Bergh) de kerstmarkt waarvan de opbrengsten naar 3 goede doelen gaan: De voedselbank voor kinderen, bomen planten in Malawi en een duo fiets voor fietsmaatjes in Montferland. Er staan leuke kraampjes en er zijn heerlijke hapjes en drankjes. Hope to see you!#Rotary #kasteel bergh #goededoelen #kerstmarkt #achterhoek #posterdesign ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Contact Gegevens
100% Hilde Reclame & Branding
Fluweelboomlaan 91
1185 PP Amstelveen
Nederland
FacebookTwitterInstagramPinterestLinkedIn