Amstelveen Sport

AS-01
AS-01
AS-02
AS-02
AS-03
AS-03
AS-04
AS-04
AS-05
AS-05
AS-06
AS-06
AS-07
AS-07
AS-08
AS-08
AS-09
AS-09
AS-010
AS-010
PlayPause
previous arrow
next arrow

Sportbedrijf Amstelveen heet nu Amstelveen Sport
Ook de naam kreeg een facelift. Omdat AmstelveenSport een organisatie is die mensen in beweging zet en talenten en (top) sport stimuleert en faciliteert is een werkwoord veel leuker dan de oude naam. De pay off: ‘sterk in beweging’ sluit mooi aan.

Amstelveen Sport
Hilde Leusink van 100% Hilde is actief en sportief. Dus een opdrachtgever in deze sector stond al lang op het wensenlijstje. Voorheen hadden wij al creatief werk mogen maken voor de buurman (destijds)


All Sports het huidige Health City. En nu mochten wij creatieve voorstellen presenteren aan Heleen van Ketwich de nieuwe directeur van Sportbedrijf Amstelveen. De voorstellen werden meteen volmondig goedgekeurd door de raad

van commissarissen en er was (en is) een goede match.

Drie bedrijfsonderdelen
Amstelveen Sport bevat drie onderdelen: Het zwembad De Meerkamp, verhuur/beheer van sportparken/hallen en talentontwikkeling/topsport.
Al deze onderdelen moesten in één concept gevat worden. De briefing was als volgt: maak iets voor de doelgroep 0 tot 100 en voor alle lagen van de bevolking. Dat is gelukt, er staat nu een goede basis. De website, de beweegbus, brochures, huisstijl etc: alles heeft één klare lijn.

Sportbedrijf Amstelveen heet nu Amstelveen Sport. Dat hebben we te danken aan 100% Hilde. Wij vinden het resultaat geweldig! Hilde werkt professioneel en snel. Ze is zeer creatief en altijd bereid om mee te denken..
Heleen van Ketwich
Directeur van Sportbedrijf Amstelveen

❬❬ Terug naar portfolio

100% HILDE OP FACEBOOK
Welk ontwerp kies jij? 1, 2 of 3?Hospice de Bregthoeve zit midden in de verbouwing: en om aan te kondigen dat ze weer in de zomer open gaan laten we dat groots op doek zien. Dus op een afstand moet duidelijk zijn waar dit over gaat (en natuurlijk in de nieuwe huisstijl). Wat heeft jou voorkeur?#hospice #palliatievezorg #schoorl #LogoDesign #branding Hospice de Bregthoeve is samen met Hospice Alkmaar enHuis Lioba, onderdeel van Stichting Oase palliatieve zorg. ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
1Amstelveen is dé publieke lokale omroep van AmstelveenVoorheen RTVA en AAN! maar sinds vandaag gaan ze verder onder de naam 1Amstelveen. Voor al het locale nieuws van Amstelveen en omstreken kun je afstemmen op kpn 1380, Ziggo 42 of T mobile 806.De omroep is een onafhankelijke bron van nieuws voor de ruim 93.000 inwoners van Amstelveen. Trots en dankbaar dat wij mee mochten werken aan de nieuwe identiteit van 1Amstelveen.#nieuws #radio #televisie #podcast #programma #reportages #verkeer #vervoer#logo #branding #merkidentiteit #grafischevormgeving #amstelveen www.1amstelveen.nl ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Sfry heeft vandaag (10 maart) tot 14 maart ‘zijn premiere' op de INTERNORGA in Hamburg.Daar word deze professionele friteuse voor het eerst gepresenteerd aan een groter publiek. Wij mochten daarbij helpen: zodat hij goed in de spotlights komt te staan. Internorga is de toonaangevende vakbeurs voor de horeca in Hamburg (dit is dag 1, je kunt dus nog gaan).sfry-europe.com met @mickvanbakel #speedfrying #frituren #futureprooffrying#rollupbanner #leaflets #pennen #reclame #branding ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Voor Ondernemend Water mochten wij het merk neerzetten. Zij zijn een ervaren en solide partij die vanuit gezond ondernemersverstand werken aan de veiligheid van mens en dier, woningen en bedrijven door onze dijken. De 10 kernpunten (waar ze voor staan) kun je op de website lezen: lnkd.in/e4tqa2zhPunt 6 spreekt mij persoonlijk erg aan:Het waterschap werkt aan de zuivering van de toekomst. Die levert grondstoffen, schoonwater en energie. Microplastics, medicijnresten en andere vervuilende stoffen worden waar mogelijk bij de bron aangepakt.Hun kernwoorden zijn duurzaam, innovatief en toekomstgericht (dat is weergegeven d.m.v. de drie golfjes, die tevens de letter E symboliseren). #logo #branding #identiteit #waterschap #duurzaam #innovatief #energie #waterOtto Willemsen en Bert Wiltink zijn de mensen achter Ondernemend water. ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
S-Fry europe: Snel, schoon en slim friturenVoor S-Fry mochten wij een nieuw logo en de website verzorgen.Binnenkort volgt de introductie van dit nieuwe revolutionaire apparaat en zijn de modellen ook online te zien.Wat is er anders ten opzichte van de huidige professionele friteuses?• Minder energiekosten • schoner frituren (minder acrylamide) • bedieningsgemak • eenvoudig in onderhoud.Soon more! sfry-europe.com#futurefrying #frituren#branding #branddesign#LogoDesign #webdesign#grafischdesign #corporateidentity PromTeg Industries BV, Thijs Lambermont, Ruud Licht, Manon Kummer ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Een goed ontwerp is misschien duur, maar een slecht ontwerp kost nog meer. In de huidige concurrerende wereld is het primaire doel van een bedrijf om zich te onderscheiden en zichtbaarheid te krijgen van potentiële klanten. Een goed ontwerp trekt gebruikers aan om je producten te gebruiken en trouw te blijven aan jouw bedrijf. Goede vormgeving biedt de mogelijkheid om alle unieke aspecten van het merk te benadrukken om zo op te vallen. Beleving is dus van groot belang in alles wat je uitstraalt met je merk.#merk #branding #design #grafischevormgeving #merkbeleving ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Less is moreSommige opdrachtgevers zijn zo bescheiden dat ze moeite hebben om zichzelf in de spotlight te zetten. Andere willen toeters en bellen.Caroline Westerink van tKoepeltje Kindertherapie is de bescheiden variant. Ze is sinds 2008 werkzaam als Kinder therapeut en werkt nu zelfstandig. Wij mochten haar logo, huisstijl en website verzorgen. Ze is werkzaam vanuit een prachtige locatie in Aerdenhout, de therapie vindt plaats in het Koepeltje dat in de tuin van haar huis staat. koepeltjekindertherapie.nl#kindertherapie #krachtvanhetkind #ontwikkeling#logo #huisstijl #website Dank aan Ruud Licht ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Met @rotary op bezoek bij Royal Kaak dochterbedrijf K3D metaalprinting. Het blijft boeiend om de voordelen te horen over 3D metaal printen; minder energie kosten, minder afval (van metaal) en productiever werken. En natuurlijk is dit een super manier om prototypes te maken en door te ontwikkelen. Daar valt winst te behalen. #circular #designinspiredbynature #technology#3dprinting #3dmetaalprinten #terborg #eindhoven ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Super fijn om onderdeel te zijn van dit team!Onlangs mocht ik een mooie presentatie houden bij winkelcentrum Kostverlorenhof in Amstelveen. Voor de Winkeliersvereniging /Biz Kostverlorenhof mocht ik mee denken over de nieuwe identiteit van het winkelcentrum. Het bestaat nu 50 jaar en het is tijd voor nieuwe ideeën. Het centrum is heel divers en je kunt er heerlijke (afhaal)maaltijden halen, naar de kapper, beautysalon, sporten én de dagelijkse boodschappen doen. Ook zijn er diverse restaurants en kun je even een pauze maken, en lekker een drankje/broodje doen bij Atilla Meulenbelt van Subzero Gelato.Neem zelf eens een kijkje: dan kun je dadelijk het verschil zien van 'voor en na'. Dagelijks open van 7.00 uur tot 22.00 uur.V.l.n.r. Terence van Buuren, Jacky Zuurbier, Barbara Groeneveld, Atilla Meulenbelt, John Magielsen en Alex Bosboom#logo #branding #strategie #streetbranding #kostverlorenhof #amstelveen ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Het jaar 2022 loopt ten einde.Zo op het einde van het jaar besef ik weer hoe gezegend ik ben. Mooie opdrachten, fijne opdrachtgevers, geweldig leuke samenwerkingen. Dat wens ik iedereen toe.Net als Peace, Love en Joy. Fijne feestdagen! ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Dit bedrijf ademt techniek!Ik mocht een presentatie geven aan de mannen van PromTeg Industries BV groep Duiven.En was op hun prachtige locatie in Winterswijk om het concept en de visuele identiteit van hun nieuwe (nog in de markt te zetten) product te presenteren.Heerlijk 'old school' op presentatie borden i.p.v. digitaal presenteren. Zodat het daar nog even staat en voor de medewerkers is te bewonderen. Het besluit is ter plekke gevallen: en wat het NIET gaat worden zie je in de bijlage. Wat het WEL gaat worden volgt spoedig.#presenteren #logo #branding #visualidentity #techniek ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Wat is de betekenis van kleuren? Zonder dat je het weet, passen marketeers kleurenpsychologie toe om jouw brein te beïnvloeden. Opmerkelijk dat je (onbewust) ineens een kleur mooi vindt en dan blijkt het ineens de kleur voor 2023 te zijn.... #pantone #kleuren ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Kom jij ook zaterdagmiddag 10 december?Rotary Club Bergh organiseert op een prachtige locatie (bij kasteel Bergh) de kerstmarkt waarvan de opbrengsten naar 3 goede doelen gaan: De voedselbank voor kinderen, bomen planten in Malawi en een duo fiets voor fietsmaatjes in Montferland. Er staan leuke kraampjes en er zijn heerlijke hapjes en drankjes. Hope to see you!#Rotary #kasteel bergh #goededoelen #kerstmarkt #achterhoek #posterdesign ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Contact Gegevens
100% Hilde Reclame & Branding
Fluweelboomlaan 91
1185 PP Amstelveen
Nederland
FacebookTwitterInstagramPinterestLinkedIn