Ook de naam kreeg een facelift. Omdat AmstelveenSport een organisatie is die mensen in beweging zet en talenten en (top) sport stimuleert en faciliteert is een werkwoord veel leuker dan de oude naam. De pay off: ‘sterk in beweging’ sluit mooi aan.
Amstelveen Sport
Hilde Leusink van 100% Hilde is actief en sportief. Dus een opdrachtgever in deze sector stond al lang op het wensenlijstje. Voorheen hadden wij al creatief werk mogen maken voor de buurman (destijds)
All Sports het huidige Health City. En nu mochten wij creatieve voorstellen presenteren aan Heleen van Ketwich de nieuwe directeur van Sportbedrijf Amstelveen. De voorstellen werden meteen volmondig goedgekeurd door de raad
Drie bedrijfsonderdelen
Amstelveen Sport bevat drie onderdelen: Het zwembad De Meerkamp, verhuur/beheer van sportparken/hallen en talentontwikkeling/topsport.
Al deze onderdelen moesten in één concept gevat worden. De briefing was als volgt: maak iets voor de doelgroep 0 tot 100 en voor alle lagen van de bevolking. Dat is gelukt, er staat nu een goede basis. De website, de beweegbus, brochures, huisstijl etc: alles heeft één klare lijn.