Voor GW Communicatie uit Utrecht Openingsact verzinnen en het ontwerp verzorgen voor o.a. de digitale uitingen voor het Life Sciences Incubator pand.
Voor Sluik Communicatie uit De Bilt de AH Vivo actie realiseren. De panelen en onderdelen voor de kerst beursstand en het logo ontwerpen ‘Jammen met Vivo’.
Lotje Wine & Dine uit Volendam communicatie uitingen voor haar klanten. De menukaarten, de buiten posters, de huisstijl, het reserveringskaartje en de cadeaubon zijn allemaal gerestyled en kunnen er voorlopig weer tegenaan.
Voor Nijntje van Dick Bruna (Mercis i.o.v. F&M) mocht Hilde 5 jaar lang nieuwe uitingen/ontwerpen en de merchandising verzorgen. Van beursstand tot displays in winkels, crecheboekje, schoenendoosjes etc.
Voor The Coaching Room Haarlem mocht 100% Hilde een aantal flyers ontwerpen om hun coaching programma’s goed onder de aandacht te brengen, zowel online als offline.
Voor Pino evenementenbureau Utrecht alle uitingen (programmaboekje, website en logo) ontwerpen voor de Vrede van Utrecht (voetbal toernooi).
Voor Gemeente Uithoorn samen met Renate van Dijken (Your Branding) een creatief en commercieel plan maken om Uithoorn te promoten. Design voor logo, website en advertenties en kerstactie verzorgen.
Voor IHC Merwede mocht 100% Hilde het concept bedenken om Tidal Energy in de markt te zetten bij energieleveranciers. Het campagnebeeld en de kreet ‘the never ending Energy’ werden zeer enthousiast ontvangen.