Gras Wood Wide

4

GWW_08
GWW_08
GWW_04
GWW_04
GWW_03
GWW_03
GWW_05
GWW_05
GWW_06
GWW_06
GWW_01
GWW_01
GWW_02
GWW_02
GWW_07
GWW_07
PlayPause
previous arrow
next arrow

BV Houthandel v/h F.&G. Gras heet nu Gras Wood Wide
Deze naam is door 100% Hilde bedacht en in december 2017 de wereld in gegaan. De wens was om (na 100 jaar) een nieuwe naam voor het bedrijf te bedenken die internationaal klonk. Gras Wood Wide is een toonaangevende speler in de houtmarkt.

Een goede naam blijft hangen
Gras Wood Wide handelt internationaal. De huidige naam verwijst naar het World Wide Web (met al zijn connecties en verbindingen) maar komt van het Wood Wide Web: bomen communiceren ook met elkaar.

Onder de grond delen ze voedingsstoffen en creëren ze hun eigen ecosysteem. Deze gedachte komt visueel in het logo terug en sluit mooi aan bij de 3 verkoopdivisies, die ook samen sterker zijn.

Strategie, concept en design
Voor Gras Wood Wide heeft 100% Hilde de strategie, het concept en design bedacht en vormgegeven. Vervolgens toegepast op een manier dat iedere divisie zijn eigen identiteit heeft behouden. Alle creatieve uitingen dragen bij aan de nieuwe merkbeleving. De nieuwe naam is gecommuniceerd door middel van een mailing met boek (over het wood wide web) te verzenden naar de handelscontacten in diverse landen waar GWW zaken mee doet.

Wij krijgen zeer positieve reacties op onze nieuwe naam en de nieuwe uitingen. Wij zijn erg tevreden met de creativiteit, het inlevingsvermogen in onze branche, en de actieve inzet van 100% Hilde.
Dhr. Harry Gras
directeur Gras Wood Wide

❬❬ Terug naar portfolio

Facebook Posts
De naam Lares komt van een Romeinse godin die haar huis en gezin beschermde. Hoe mooi is dan dat uitgerekend deze naam nu symbool staat voor de palliatieve thuiszorg van Jolanda Kruisman en Bernice Mulder. Zij zorgen samen (met zzp-ers, die hun ondersteunen) in regio Kennemerland, Amstelland en Haarlemmermeer en Amsterdam voor hun patiënten in de laatste fase van hun leven. Palliatieve thuiszorg; Dat doen ze met heel hun hart.Het logo symboliseert het hart en de persoon die centraal staat. Donkerblauw staat voor rust en orde. Goud voor warmte en geborgenheid. Leven tot het afscheid, in eigen vertrouwde omgeving.www.lareszorgt.nl Met dank aan Natasja Noordervliet voor de fotografie en websiterealisatie Ruud Licht.#thuiszorg #zorgopmaat #palliatievezorg #verpleegkundige #terminaal #medisch #haarlemmermeer #kennemerland #amsterdam #logo #huisstijl #WebSite #corporateidentity #grafischevormgeving #creatief #concept ... See MoreSee Less
View on Facebook
Coachpraktijk Achterhoek zorgt ervoor dat mensen hun talent benutten.Trots op Gabrielle Kiefmann van @coachpraktijk achterhoek dat ze haar bedrijfsnaam heeft veranderd. Dat is namelijk best een stap.En wij hadden het geluk dat we de nieuwe huisstijl en website mochten verzorgen. We hebben afscheid genomen van het ‘meisjesachtige' rose en zijn overgegaan op pittig rozerood (cerise). Door deze kleur te combineren met goud en beige hebben we de exclusiviteit benadrukt. Want als je klant bent bij Coachpraktijk Achterhoek (dat kan zowel zakelijk als privé) dan krijg je de volle aandacht. De kernwaarden zijn actief, ondernemend en stimulerend. Het motto: Coachpraktijk Achterhoek zorgt ervoor dat mensen hun talent benutten. En dat maken ze waar. De website heb ik samen met Ruud Licht gerealiseerd. Dank voor de fijne samenwerking Gabrielle.Kijk ook zelf even:coachpraktijkachterhoek.nl#branding #logo #huisstijl #corporateidentity #grafischevormgeving #naamswijziging #coaching #bedrijfscoaching #achterhoek #talent #ontdekken #potentieel #websitedesign ... See MoreSee Less
View on Facebook
Vandaag is het dag 2 van de GEVEL 2022Tot 2 juni staat Gras Wood Wide daar (stand 04.D054) met informatie over hun mooie gevelproducten.Ga jij ook? Neem dan meteen de overzichts brochure mee (die wij mochten verzorgen).Meld je hier aan voor een gratis ticket: lnkd.in/eq8WyjE8#gevel2022 #jaarbeurs #gevelbouw #architectuur#hout #gevelbeurs #jaarbeurs #utrecht #innovatie #gevelbekleding #gevel #geluiddemping #hoogbouw #sustainability #duurzaamondernemen #duurzaamwonen #nature ... See MoreSee Less
View on Facebook
Vandaag ben ik op de De Achterhoekse Talententuin waar ik voor Rabelink Logistics de communicatie mocht verzorgen, zodat jonge studenten zien hoe mooi de transportsector is. De kernwaarden van Rabelink die je overal op terug ziet komen, brengen ze ook echt in de praktijk(!) Kijk voor de vacatures op www.werkenbijrabelink.nl #arbeidsmarktcommunicatie #vacatures #transportwereld #grafischevormgeving #creatief #beurswand #RollUpBanner #brochure #flyer #branding #achterhoek #reclamebureau #communicatie #kernwaarden #talent ... See MoreSee Less
View on Facebook
Assia Krim (familierechtadvocate en mediator in Haarlem) heeft als eerste kernwaarde ‘diversiteit'. Dat hebben we terug laten komen in de huisstijl voor haar nieuwe bedrijf LaLey Opleidingen.LaLey Opleidingen is een opleidingsinstelling dat zich richt op het aanbieden van cursussen aan advocaten. Het doel is het aanbieden van praktische en betaalbare cursussen, waarbij de nadruk wordt gelegd op kwaliteit. De focus van LaLey Opleidingen ligt in eerste instantie op het aanbieden van cursussen op het gebied van het personen- en familierecht, jeugdrecht en de bijzondere curator. Kernwaarden; meer diversiteit in docenten, persoonlijke benadering en goede docenten op leuke locatie’s. Binnenkort is de website online. Leek weetje: de betekenis van de naam LaLey = de wet.Daarnaast is Assia zelf ontzettend kleurrijk: dus LaLey past ontzettend goed bij haar als persoon. Succes Assia!#diversiteit #recht #dewet #advocaat #familierecht #cursus #haarlem #docenten #logo #huisstijl #grafischevormgeving #branding #laatzienwiejebentalsbedrijf #corporateidentity ... See MoreSee Less
View on Facebook
Behind de scenes:Op goede vrijdag (echt een goede vrijdag!) samen met Natasja Noordervliet de fotoshoot doen t.b.v. de nieuwe website van K3D BV die er nog aan gaat komen. Twee jaar geleden mochten wij de gehele visuele identiteit verzorgen. En nu de nieuwe foto's. Wat een leuk team, heel veel plezier gehad (dat zie je wel denk ik ;)#fotoshoot #branding #teamwork #metalprinting #metaalprinten #3dmetaalprinten #mastersin3dmetalprinting #innovatie ... See MoreSee Less
View on Facebook
De kracht van eenvoud!Bij een notitieboek ontwerp (dat je lang gaat gebruiken) is eenvoud belangrijk. Eenvoudige boodschappen worden sneller door het brein opgenomen en blijven daar langer zitten. Eenvoud is dus essentieel bij het strategisch positioneren van jouw merk.Voorkant: dat is waar Tieltjes Precision Parts B.V. voor staat: onderdeel (part) willen zijn van hun klanten (toekomst visie) en op de achterkant de kernwaarden. Binnenin dit notitieboek is er lekker veel ruimte voor je eigen verhaal. Dank Kevin Tieltjes voor de fijne samenwerking.#grafischontwerp #kernwaarden #positionering #payoff #creatief #Precisieverspaning #betrouwbaar #betrokken #innovatief ... See MoreSee Less
View on Facebook
Hoe wil jij online gevonden en gezien worden?En waarom is dat zo belangrijk?Al je visuele uitingen naar 'de buitenwereld' vormen een beeld (bewust of onbewust). Dat is 'het gezicht' van je bedrijf. Door het afstemmen van alle onderdelen die het beeld bepalen, ontstaat een meerwaarde en neemt een organisatie een onderscheidende positie in. Het gaat om het totale concept. Daar moet je dus over nadenken. En dat is waar wij graag bij helpen. Voor Abel Boor van Meervanjezelf - Coaching & Therapie mochten we de nieuwe website maken. Met frisse kleuren en toch met behoud van de oude huisstijl (in het verleden ook door ons gemaakt). Hierbij het resultaat van een intensieve samenwerking: meervanjezelf.nl met dank aan Ruud Licht voor de prachtige uitwerking.Verandering begint bij jezelf!#visualidentity #branding #logo #huisstijl #merkbeleving #strategie #website #guideline #positionering #grafischontwerp ... See MoreSee Less
View on Facebook
Vertrouwen is goed, maar controle is beter! Voor Het Team Juridische Zaken (HTJZ) heb ik een serie leaflets (print/digitaal) mogen ontwerpen, met als kernwaarde; 'het moet een Audi zijn'. Nu ben ik toevallig met veel mannen in huis opgegroeid (die allemaal in een audi reden). Dus daar zijn we goed uitgekomen. Kernwoorden zijn altijd een uitgangspunt voor je bedrijf: wat wil je uitstralen? Voor iedereen die een beetje zakelijke zekerheid wil hebben zou ik zeggen: sluit een abonnement af. Dan kun jij ook klankborden met je eigen advocaat. #juridischadvies #juridisch #advocaat #naarden #controle #ondernemen #abonnement #ondersteuning #specialist #mkb #design #grafischontwerp #concept ... See MoreSee Less
View on Facebook
Contact Gegevens
100% Hilde Reclame & Branding
Fluweelboomlaan 91
1185 PP Amstelveen
Nederland
FacebookTwitterInstagramPinterestLinkedIn