Gras Wood Wide

4

previous arrow
next arrow
PlayPause
Slider

BV Houthandel v/h F.&G. Gras heet nu Gras Wood Wide
Deze naam is door 100% Hilde bedacht en in december 2017 de wereld in gegaan. De wens was om (na 100 jaar) een nieuwe naam voor het bedrijf te bedenken die internationaal klonk. Gras Wood Wide is een toonaangevende speler in de houtmarkt.

Een goede naam blijft hangen
Gras Wood Wide handelt internationaal. De huidige naam verwijst naar het World Wide Web (met al zijn connecties en verbindingen) maar komt van het Wood Wide Web: bomen communiceren ook met elkaar.


Onder de grond delen ze voedingsstoffen en creëren ze hun eigen ecosysteem. Deze gedachte komt visueel in het logo terug en sluit mooi aan bij de 3 verkoopdivisies, die ook samen sterker zijn.

Strategie, concept en design
Voor Gras Wood Wide heeft 100% Hilde de strategie, het concept en design bedacht en vormgegeven. Vervolgens toegepast op een manier dat iedere divisie zijn eigen identiteit heeft behouden. Alle creatieve uitingen dragen bij aan de nieuwe merkbeleving. De nieuwe naam is gecommuniceerd door middel van een mailing met boek (over het wood wide web) te verzenden naar de handelscontacten in diverse landen waar GWW zaken mee doet.

Wij krijgen zeer positieve reacties op onze nieuwe naam en de nieuwe uitingen. Wij zijn erg tevreden met de creativiteit, het inlevingsvermogen in onze branche, en de actieve inzet van 100% Hilde.
Dhr. Harry Gras
directeur Gras Wood Wide

❬❬ Terug naar portfolio

100% Hilde Tweets
RT @RTLnieuws: Nederlandse ondernemers hebben miljoenen goedgekeurde mondkapjes in de aanbieding, maar het ministerie van Volksgezondheid n…22 uur
RT @gjvu: De boeren boeren rustig verder. Om ons van voedsel te voorzien. Maar toch opeens 12% minder #Stikstof. Met je halvering van de v…6 dagen
Facebook Posts

20 hours ago

100% Hilde

Is jouw boodschap nog relevant?
Nu we het allemaal wat minder druk hebben, is het slim om tijd te maken om eens goed naar je eigen communicatie uitingen te kijken. Ik scan ze graag (gratis) voor je. Stuur mij een PM als je daar prijs op stelt.

#omdenken #creatief #commercieel #concept
... See MoreSee Less

View on Facebook

2 days ago

100% Hilde

In deze tijd moet je blijven communiceren met je klanten. En sommigen doen dat met veel humor! De dame van Chiquita is verdwenen (thuis), Coca cola (afstand in letters) etc

#advertising #branding #communicatie #omdenken
... See MoreSee Less

View on Facebook

1 week ago

100% Hilde

Deze tijden vragen om creativiteit en commercieel inzicht
Bij Van Der Eem zijn ze creatief en denken out the box, door snel te schakelen en een afhaalservice te starten.

#creatief #grafischevormgeving #Achterhoek #posterdesign
... See MoreSee Less

View on Facebook

2 weeks ago

100% Hilde

Water drinken belangrijker als voorheen!
Nu met het corona virus is het verstandig om nog meer water te drinken. We gebruiken per persoon gemiddeld 120 liter per dag. Daarvan 2% als drinkwater en 50% om te douchen (60 liter). Al deze informatie staat op de panelen die wij voor Camping Geversduin (onderdeel van Kennemer Duincampings) mochten ontwerpen (en binnenkort te zien in de sanitairruimte).

#grafischevormgeving #creatief #concept #infographics
... See MoreSee Less

View on Facebook
Contact Gegevens
100% Hilde
Fluweelboomlaan 91
1185 PP Amstelveen
Nederland
06 53 83 61 64
FacebookTwitterInstagramPinterestLinkedIn