Gras Wood Wide

4

GWW_08
GWW_08
GWW_04
GWW_04
GWW_03
GWW_03
GWW_05
GWW_05
GWW_06
GWW_06
GWW_01
GWW_01
GWW_02
GWW_02
GWW_07
GWW_07
PlayPause
previous arrow
next arrow

BV Houthandel v/h F.&G. Gras heet nu Gras Wood Wide
Deze naam is door 100% Hilde bedacht en in december 2017 de wereld in gegaan. De wens was om (na 100 jaar) een nieuwe naam voor het bedrijf te bedenken die internationaal klonk. Gras Wood Wide is een toonaangevende speler in de houtmarkt.

Een goede naam blijft hangen
Gras Wood Wide handelt internationaal. De huidige naam verwijst naar het World Wide Web (met al zijn connecties en verbindingen) maar komt van het Wood Wide Web: bomen communiceren ook met elkaar.

Onder de grond delen ze voedingsstoffen en creëren ze hun eigen ecosysteem. Deze gedachte komt visueel in het logo terug en sluit mooi aan bij de 3 verkoopdivisies, die ook samen sterker zijn.

Strategie, concept en design
Voor Gras Wood Wide heeft 100% Hilde de strategie, het concept en design bedacht en vormgegeven. Vervolgens toegepast op een manier dat iedere divisie zijn eigen identiteit heeft behouden. Alle creatieve uitingen dragen bij aan de nieuwe merkbeleving. De nieuwe naam is gecommuniceerd door middel van een mailing met boek (over het wood wide web) te verzenden naar de handelscontacten in diverse landen waar GWW zaken mee doet.

Wij krijgen zeer positieve reacties op onze nieuwe naam en de nieuwe uitingen. Wij zijn erg tevreden met de creativiteit, het inlevingsvermogen in onze branche, en de actieve inzet van 100% Hilde.
Dhr. Harry Gras
directeur Gras Wood Wide

❬❬ Terug naar portfolio

Facebook Posts
Laat je zien als bedrijf!Wat doe jij aan positionering? Blijf je actief (en zichtbaar) ook als je het al heel erg druk hebt (zoals Vonk & Vloer)?Online aanwezigheid, vindbaarheid, bereik en de reputatie van je bedrijf, daar houden wij ons mee bezig. Bereik snel en gemakkelijk de juiste beslissers met gerichte marketing en een passend ontwerp op maat.PS En ga even kijken bij Vonk & Vloer want de gezellige avonden komen er weer aan; dus mooie raambekleding is zo fijn!#doelgericht #marketing #advertising #ontwerp #analyse #design #luxaflex #wooninspiratie #herfst #maatwerk #interieurinspiratie #duetteshade #raamdecoratie ... See MoreSee Less
View on Facebook
Vandaag is het dierendag: tijd om kennis te maken met Twiggy, onze kantoorhond! Als er te lang wordt doorgewerkt geeft ze een seintje (lees, springt op het bureau) en zegt: ik moet naar het bos! ... See MoreSee Less
View on Facebook
Timing is everything!Voor Orthodontistenpraktijk Haven mochten wij strategie, logo/huisstijl en branding verzorgen. En nu is ook de website klaar: precies op 1 oktober in de lucht. Eerst het merk neerzetten en dan alle uitwerkingen verzorgen. Een sterk merk trekt nieuwe mensen aan. Het resultaat is een tevreden opdrachtgever en een frisse informatieve website met een positieve uitstraling. Alles wat je maar wilt weten voor je aan een beugel begint, kun je hier vinden. Voorheen was dit de praktijk van Van Gelder in Lisse. Nieuwe patiënten kunnen zich online aanmelden vanaf maandag 4 oktober. Met grote dank aan opdrachtgever Clara Korstjens en Ruud Licht voor de perfecte uitwerking van het ontwerp.www.ortho-haven.nl#logo #branding #website #huisstijl #communicatie #strategie #grafischontwerp #laatzienwiejebentalsbedrijf ... See MoreSee Less
View on Facebook
Afgelopen donderdag een mooi feest mee mogen maken van Henselmans Bouw & Ontwikkeling : De Groene Trede in Heerhugowaard had het hoogste punt in de bouw bereikt. De toekomstige bewoners waren aanwezig, de wethouder, de architekten, de makelaars, de vastgoedontwikkelaar de medewerkers (en de gehele familie) van Henselmans. Maar ook de reclame afdeling (wij en De Jong Reclame) waren erbij. Een geweldige super georganiseerde middag met biertjes, BBQ en leuke mensen. www.degroenetrede.nl#hoogtepunt #bouwbedrijf #duurzaamheid #appartementen #oosterdelgebied #heerhugowaard #reclame #branding ... See MoreSee Less
View on Facebook
Voor een opdrachtgever in de Orthodontie mochten wij logo/branding/website en profilering verzorgen. Hoe laat je zien dat je een moderne ervaren orthodontistenpraktijk bent? Met de laatste technieken en een bedreven team? Kernwoorden zijn modern, fris, persoonlijk, aandacht en kwaliteit. De kleuren passen bij deze waarden en door veel met groen te werken laten we de vernieuwing zien. Een Orthodontische behandeling heeft als doel een mooie lach creëren door tanden recht te zetten: dit is in het logo verwerkt: een smile, een beugel en de H van Haven (die ook een bracket is tegelijkertijd). Per 1 oktober wordt de praktijk overgenomen en dan gaat de website live (nog even geduld). In 2022 wordt de praktijk verbouwd en gemoderniseerd. Maar nieuwe patiënten zijn nu al welkom in deze praktijk in Lisse.#logo #branding #bedrijfsidentiteit #laatzienwiejebentalsbedrijf #marketing #huisstijl #website #merkenbouwen #grafischevormgeving #corporateidentity #orthodontics #nvvo #orthodontie #Tandzorg #smile ... See MoreSee Less
View on Facebook
Vandaag is de eerste dag (van 3 dagen) voor K3D B.V. op de Machineering beurs in Brussel. Machineering is een origineel woord voor ‘slim maken en ontwerpen’. Daar kunnen ze bij K3D wel mee uit de voeten, want ze zijn zo ongeveer de grondleggers van 3D metaalprinten. Kijk even op de tafel naar de mooie objecten. Naast dat je bij K3D prototypes kunt laten maken, krijgt je kennis, capaciteit en ondersteuning bij ontwerp en fabricage. www.k3d.nlwww.machineering.eu#3dmetalprinting #3dprinter #innovatief #branding #design #beursmateriaal #vormgeving #grafischevormgeving #websitedesign ... See MoreSee Less
View on Facebook
Als jij een merk zou zijn, wat ben je dan? Ben je Tikkels drop? Hard van buiten, zacht van binnen? Of ben je rivella? Een beetje vreemd, maar wel lekker? Of ben je Grolsch, met zijn originele beugelfles en vakmanschap is meesterschap? Vaak weet je als bedrijf waar je sterk in bent, maar weet je niet hoe je dat aan de buitenwereld kunt vertellen. Daar zit onze kracht. We gaan het gesprek aan, zagen je door en vertalen dat naar een passend concept. 100% Hilde maakt merken sterker.#branding #merkenbouwen #corporateidentity #vormgeving #bureau #reclamebureau #creatiefconcept #naamsbekendheid #creatie #laatzienwiejebentalsbedrijfPS Het is NIET toevallig dat we deze drie afbeeldingen laten zien... ... See MoreSee Less
View on Facebook
Leuk om in de top 12 (op nummer 2) te staan van Amstelveense brand marketing companies. #branding #brandingdesign #corporateidentity pr.expert/12-top-amstelveen-brand-marketing-companies-and-startups-the-future-of-brand-marketing/ ... See MoreSee Less
View on Facebook
Mag ik ook een beetje trots zijn? Het ontwerp is met liefde gemaakt door 100% Hilde: maar zo, dat als er een kooiaap (een meeneem heftruck) achter wordt geplaatst, dat alles nog leesbaar is. Sprak de dochter van een transport ondernemer ;))#transport #grafischevormgeving Gras Wood WideDe komende twee jaar zijn wij de trotse eigenaar van onze 'eigen' vrachtwagen! Oké, stiekem behoort ie toe aan het wagenpark van Transportbedrijf Dekker Waarland maar toch... :-)#vrachtwagenreclame ... See MoreSee Less
View on Facebook
Voor studiekeuze advies, loopbaan coaching en sollicitatietraingen moet je bij Rose Marie Lucas zijn. Ze is dé loopbaan professional. Rose Marie houdt van duidelijkheid: van keuze’s maken en heeft allerlei mooie trainingen waardoor je weet welke kant je op moet gaan (die voor jou het beste is). Wij mochten voor Rose-Marie Lucas de website verzorgen. Voor de 2e keer. Haar logo en huisstijl zijn al in een eerder stadium door ons gerealiseerd. Fijn om weer samen te werken, en tot een mooi en fris resultaat te komen. Met grote dank aan Ruud Licht en de prachtige fotografie is van Patrick Hesse.rooskleurigcoaching.nl#Loopbaancoaching #studiekeuzecoach #Noloc #coaching #gecertificeerd #sollicitatietrainer #Ontwikkeladvies #Studiekeuzeadvies #website #vormgeving #creatie #logodesign #huisstijl ... See MoreSee Less
View on Facebook
Contact Gegevens
100% Hilde Reclame & Branding
Fluweelboomlaan 91
1185 PP Amstelveen
Nederland
FacebookTwitterInstagramPinterestLinkedIn