Gras Wood Wide

4

GWW_08
GWW_08
GWW_04
GWW_04
GWW_03
GWW_03
GWW_05
GWW_05
GWW_06
GWW_06
GWW_01
GWW_01
GWW_02
GWW_02
GWW_07
GWW_07
PlayPause
previous arrow
next arrow

BV Houthandel v/h F.&G. Gras heet nu Gras Wood Wide
Deze naam is door 100% Hilde bedacht en in december 2017 de wereld in gegaan. De wens was om (na 100 jaar) een nieuwe naam voor het bedrijf te bedenken die internationaal klonk. Gras Wood Wide is een toonaangevende speler in de houtmarkt.

Een goede naam blijft hangen
Gras Wood Wide handelt internationaal. De huidige naam verwijst naar het World Wide Web (met al zijn connecties en verbindingen) maar komt van het Wood Wide Web: bomen communiceren ook met elkaar.

Onder de grond delen ze voedingsstoffen en creëren ze hun eigen ecosysteem. Deze gedachte komt visueel in het logo terug en sluit mooi aan bij de 3 verkoopdivisies, die ook samen sterker zijn.

Strategie, concept en design
Voor Gras Wood Wide heeft 100% Hilde de strategie, het concept en design bedacht en vormgegeven. Vervolgens toegepast op een manier dat iedere divisie zijn eigen identiteit heeft behouden. Alle creatieve uitingen dragen bij aan de nieuwe merkbeleving. De nieuwe naam is gecommuniceerd door middel van een mailing met boek (over het wood wide web) te verzenden naar de handelscontacten in diverse landen waar GWW zaken mee doet.

Wij krijgen zeer positieve reacties op onze nieuwe naam en de nieuwe uitingen. Wij zijn erg tevreden met de creativiteit, het inlevingsvermogen in onze branche, en de actieve inzet van 100% Hilde.
Dhr. Harry Gras
directeur Gras Wood Wide

❬❬ Terug naar portfolio

100% HILDE OP FACEBOOK
Reserveer alvast in je agenda! Zoals je wellicht wel weet zijn hospices van donatie afhankelijk.Zondag 7 april is de sponsorloop van @thuislioba. Samen gaan we een mooie wandeling door de duinen maken in Egmond. Donaties komen ten goede aan een elektrische duo fiets.#sponsoring#palliatievezorg #respijtzorg #grafischontwerp #laatzienwiejebentalsbedrijf ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Reserveer alvast in je agenda! Zoals je wellicht wel weet zijn veel hospices van donatie afhankelijk.Zondag 7 april is de sponsorloop van @thuislioba. Samen gaan we een mooie wandeling door de duinen maken in Egmond. Donaties komen ten goede aan een elektrische duo fiets.#sponsoring#palliatievezorg#respijtzorg#grafischontwerp#laatzienwiejebentalsbedrijf ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Voor als je nog niks te doen hebt vanavond!Van der Eem Terborg ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Op het einde van het jaar mocht ik voor Improve, onderdeel van MCE Zorg uit Lichtenvoorde een orgineel eindejaarsgeschenk voor hun relaties bedenken. Dat zijn 11 motivatiekaarten geworden in een doosje. Het standaardje van hout is in eigen huis geproduceerd in 'de hal'. Zo kun je elke keer wisselen van kaart en kiezen wat je nodig hebt.#grafischontwerp#brandingdesign#motivatiekaarten#reclame#vormgeving ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
De beste wensen voor het nieuwe jaar. Blijf geloven in je dromen en maak er een mooi jaar van.Dankbaar voor afgelopen jaar: voor alle mooie opdrachten, voor de fijne samenwerkingen en eigenlijk alles wat zo goed gaat.#dankbaar #NieuwJaarNieuweKansen #dreams ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Voor Improve mochten wij de website ontwerpen en ontwikkelen. Die is net online gezet: dus ga in het weekend even een kijkje nemen.Improve is onderdeel van Mce-Zorg en Jong. Hun behandelteam (dat bestaat uit drie GZ-Psychologen, een systeemtherapeut, twee psychologen en een psychomotore therapeut) kan op verschillende manieren helpen.Ze werken nauw samen met GGNet, Tactus Verslavingszorg en diverse GGZ-praktijken in de Achterhoek. Dat is in deze tijd hard nodig, want er zijn veel mensen die niet goed kunnen functioneren doordat ze (medische of geestelijke) gezondheids problemen hebben.Met dank aan Manon Kummer, Ruud Licht en Natasja Noordervliet.#laatzienwiejebentalsbedrijf #branding #logo #huisstijlontwerp #websitelnkd.in/e7Vc-6qz ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Iedereen heeft een eigen levensverhaal.Je maakt het nodige mee in je leven en dat draag je met je mee. Jouw ervaringen kunnen ervoor zorgen dat de dingen niet meer lopen zoals je zou willen of waardoor het niet goed met je gaat. Dan kan een frisse blik van buitenaf nodig zijn om je weer verder te helpen.Improve kan daar bij helpen: niet de klacht, maar de persoon met zijn/haar verhaal staat daarbij centraal. Samen maken ze een plan voor de behandeling die bij jou past.Wij mochten voor Improve het logo/branding en de bedrijfsidentiteit verzorgen. De kleur magenta staat voor levensenergie, zodat je klaar bent voor een volgende fase in je leven. Er alles aan doen om er iets moois van te maken.De kleur cyaan staat voor diepte en stabiliteit. Vertrouwen, zelfverzekerdheid en blauw is gunstig voor lichaam en geest. Het hart (2 personen die samen het hart vormen) zegt wat over de gelijkwaardige werkrelatie die ze aangaan met client.Improve is de behandelmethode. Improve werkt samen met MCE Zorg en Jong Je ziet duidelijk dat ze een familie zijn, maar ieder heeft zijn eigen disciplines en kracht. Volgende week volgt de website, nog even geduld dus.#logo #corporateidentity #branding #website #design #grafischevormgevingDank Steffie Lettink en Anouk Nienhuis voor het vertrouwen en de fijne samenwerking!#schematherapie #psychomotorischetherapietherapie#emdr#cognitievegedragstherapie #gedragstherapie#systeemtherapie#E-health ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Voor Jong mochten we (naast logo/branding) de website verzorgen.Daarvoor hebben we nieuw beeld materiaal geschoten en nieuwe teksten gemaakt zodat de site mooi actueel is. Jong is een organisatie in de Achterhoek met zeer sympathieke mensen (zelf ervaren, want het team paar dagen van dichtbij meegemaakt) die allemaal het beste willen voor hun cliënt. Fijn dat ik hier aan mee mocht werken. Kijk zelf even: www.jong-zorg.nlmet dank aan Ruud Licht, Manon Kummer en Natasja Noordervliethashtag#ambulantehulpverleninghashtag#websitehashtag#brandinghashtag#laatzienwiejebentalsbedrijf ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Voor Jong zorg uit Lichtenvoorde mochten we het logo en de huisstijl ontwerpen. Jong is een innovatieve, dynamische en kleinschalige zorgorganisatie, die hoogwaardige ambulante hulpverlening, dagbesteding en beschermd wonen aanbiedt. Door de kleinschaligheid hebben ze veel persoonlijke aandacht voor iedere cliënt. De naam Jong zet je misschien op het verkeerde spoor wat betreft de doelgroep. Maar Jong werkt met alle leeftijden. Daarom hebben wij de pay-off gewijzigd in “Zorg voor iedereen”.Jong is onderaannemer van MCE zorg (waar we ook de vormgeving/website voor mochten verzorgen). De Jong website volgt komende week. Nog even geduld dus. Dank Doné Emaushashtag#ambulantezorghashtag#dagbestedinghashtag#wonenhashtag#inteventiescholenhashtag#sportenhashtag#logo hashtag#branding hashtag#design hashtag#laatzienwiejebentalsbedrijf ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Soms moet je even een pas op de plaats maken om dan weer verder te gaan. Vandaag waren Ruud Licht en ik samen op bezoek bij Stichting Oase Palliatieve Zorg, om de medewerkers van Hospice de Bregthoeve, Thuis Lioba en Hospice Alkmaar een presentatie te geven. Om te kijken waar we nu staan en de strategie te bepalen waar we naar toe willen. Einde van het jaar is daar een mooie tijd voor. Complimenten voor deze organisatie's dat daar tijd en budget voor vrij wordt gemaakt.#PR #strategie #socialmedia #branding ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Mooi om te lezen (en mooi om te zien dat mijn -destijds- ontworpen logo van BigLift Shipping nog steeds zo BIG in gebruik is). ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Contact Gegevens
100% Hilde Reclame & Branding
Terborgseweg 24
7064 AE Silvolde
Nederland
FacebookInstagramPinterestLinkedInTwitter