Gras Wood Wide

4

previous arrow
next arrow
PlayPause
Slider

BV Houthandel v/h F.&G. Gras heet nu Gras Wood Wide
Deze naam is door 100% Hilde bedacht en in december 2017 de wereld in gegaan. De wens was om (na 100 jaar) een nieuwe naam voor het bedrijf te bedenken die internationaal klonk. Gras Wood Wide is een toonaangevende speler in de houtmarkt.

Een goede naam blijft hangen
Gras Wood Wide handelt internationaal. De huidige naam verwijst naar het World Wide Web (met al zijn connecties en verbindingen) maar komt van het Wood Wide Web: bomen communiceren ook met elkaar.

Onder de grond delen ze voedingsstoffen en creëren ze hun eigen ecosysteem. Deze gedachte komt visueel in het logo terug en sluit mooi aan bij de 3 verkoopdivisies, die ook samen sterker zijn.

Strategie, concept en design
Voor Gras Wood Wide heeft 100% Hilde de strategie, het concept en design bedacht en vormgegeven. Vervolgens toegepast op een manier dat iedere divisie zijn eigen identiteit heeft behouden. Alle creatieve uitingen dragen bij aan de nieuwe merkbeleving. De nieuwe naam is gecommuniceerd door middel van een mailing met boek (over het wood wide web) te verzenden naar de handelscontacten in diverse landen waar GWW zaken mee doet.

Wij krijgen zeer positieve reacties op onze nieuwe naam en de nieuwe uitingen. Wij zijn erg tevreden met de creativiteit, het inlevingsvermogen in onze branche, en de actieve inzet van 100% Hilde.
Dhr. Harry Gras
directeur Gras Wood Wide

❬❬ Terug naar portfolio

Facebook Posts

Wat is voor jou leuker? Geven of ontvangen? Vaak geeft geven veel meer plezier. Probeer het maar eens uit met deze Van der Eem cadeaubon. ... See MoreSee Less

View on Facebook

Met veel plezier verzorgen wij samen met @DeJongReclame de communicatie voor De Groene Trede in Heerhugowaard, een nieuwbouwproject van Henselmans Bouw en Ontwikkeling. En nu is de eerste informatieavond al in zicht. De tijd vliegt: Voor je het weet staat dit prachtige groene gebouw er al. Er zijn nog paar appartementen te koop(!) De omgeving is prachtig (Oosterdel gebied) en met het openbaar vervoer ben je zo in Amsterdam.
#concept #communicatie #socialadvertising #branding
... See MoreSee Less

View on Facebook

Vrijdagmiddag op een terras werk presenteren, wat wil je nog meer. Twee sympathieke mannen, een mooi product (wanden/tussenwanden/schilderijen van gedroogd mos voor in huis of kantoor) krijgt een eigen gezicht. MosBiz gaat binnenkort van start. Een prachtig nieuw bedrijf in wording. Waar Jeffrey van Beek en @Dennis Wegbrands de leiding pakken en ik de branding mag verzorgen. Hoe leuk is dat.
#Moswanden #ijslandsmos #kantoorinrichting #tussenwanden #natuur #groen #milieubewust #branding #interiordesign
... See MoreSee Less

View on Facebook

Deze vacature staat sinds vandaag online: dus ken je een zelfstandig werkend kok, dan is dit het perfecte restaurant om voor te werken (en om heerlijk te eten).

Deze advertentie is ook een mooi voorbeeld van branding:
Alle uitingen naar buiten toe, hebben bij Van der Eem
dezelfde beleving: dezelfde kleuren, lettertype en beeldgebruik.
#branding #corporateidentity #merkwaarden #content #boodschap
... See MoreSee Less

View on Facebook

SNEAK PEAK!
Alvast even een 'kijkje in de keuken' van iets moois dat nog gaat komen. Altijd in beweging blijven, is het motto van @Amstelveensport (daar kunnen wij ons ook helemaal in vinden). Binnenkort meer.
#beweging #fitte senioren #getstronger #keepfit #design #concept #vormgeving
... See MoreSee Less

View on Facebook

Creatieve geesten inspireren anderen. Waar haal jij je inspiratie uit? Woody Allen ging onder de douche staan voor inspiratie. Annie M.G. Schmidt stelde het schrijven uit en wachtte net zo lang totdat haar uitgever belde. Adele heeft 'Someone like you’ geschreven nadat haar relatie was beëindigd. Quote van Steve Jobs 'Creativiteit is dingen met elkaar verbinden'. Beethoven telde elke ochtend 60 koffiebonen tijdens zijn ontbijt voor inspiratie en Mozart werkte s’nachts het liefst. Van Gogh vond inspiratie, rust en troost als in de natuur. En jij? Wat doe jij voor inspiratie?
#inspiratie #creatie #realisatie
... See MoreSee Less

View on Facebook

Het allerleukste van creatief werk maken is het presenteren!
Maar nog leuker is het, als de klant meteen de beste versie kiest. Dank je wel Farida Hensen het was een feestje met jou vandaag. Zet jezelf neer als een sterk merk: want dat ben je. Een sterk merk is consistent, heeft een unieke meerwaarde en biedt vertrouwen.
#merkstrategie #branding #logo #huisstijl #positionering
... See MoreSee Less

View on Facebook

De nachtwacht gaat naar 30 verpleeg- en verzorgingstehuizen.
Mooi initiatief; Nu de bewoners niet naar het museum kunnen komen, brengt het Rijksmuseum een levensgroot kunstwerk naar de bewoners (kopie natuurlijk). Incl. begeleidend programma en workshop. Echt super!
#artwork #marketing #rijksmuseum #nachtwacht #rembrandt
... See MoreSee Less

View on Facebook
Contact Gegevens
100% Hilde Reclame & Branding
Fluweelboomlaan 91
1185 PP Amstelveen
Nederland
FacebookTwitterInstagramPinterestLinkedIn