Groenhof Optiek

Groenhof_01
Groenhof_01
Groenhof_02
Groenhof_02
Groenhof_03
Groenhof_03
Groenhof_04
Groenhof_04
Groenhof_05
Groenhof_05
Groenhof_06
Groenhof_06
Groenhof_07
Groenhof_07
Groenhof_09
Groenhof_09
Groenhof_08
Groenhof_08
Groenhof_10
Groenhof_10
Groenhof_011
Groenhof_011
PlayPause
previous arrow
next arrow

De mooiste zaak van Amstelveen
Groenhof Optiek Amstelveen is toonaangevend op het gebied van oogzorg en oogmode. De zaak staat bekend om zijn kwaliteit en het moderne interieur (van 350m2 groot). Maar belangrijker is de kennis en kunde die de (sympathieke) medewerkers hebben, ze leveren namelijk oogzorg op hoog niveau.

Kennis van zaken
Zo werken er meer dan negen HBO optometristen die samenwerken met de ziekenhuizen in de omgeving en het oogziekenhuis Amstelveen.

Bij Groenhof Optiek kunt u de gezondheid van uw ogen laten checken op gebied van diabetes, macula degeneratie, glaucoom, en fixatie disparate.

Maar naast deze moeilijke termen hebben ze de allermooiste brillencollectie van merken die u niet overal ziet. Het is niet voor niks dat Ajax en Topsport Amsterdam kiezen voor Groenhof Optiek.

Reclameuitingen
Al meer dan vijf jaar mag 100% Hilde de reclame uitingen voor Groenhof Optiek verzorgen (en uit eigen ervaring weet ik dat de oogmeting en een passende bril uitzoeken, met veel plezier en kunde gepaard gaat).

Met 100% Hilde kunnen wij snel schakelen. Er zit nu eenheid en herkenbaarheid in al onze uitingen naar buiten toe. 100% Hilde is goed in overbrengen wat wij als bedrijf willen uitdragen en daarnaast is het erg fijn samenwerken.
Leoniek Faas
eigenaar Groenhof Optiek

❬❬ Terug naar portfolio

100% HILDE OP FACEBOOK
Nieuw werk, nieuwe miniboekje. Soms moet je ook jezelf laten zien.#laatzienwiejebentalsbedrijf#oostwestbeidebest#reclamebureau#branding#huisstijl#logo#merkidentiteit ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
De helft van de 65 plussers beweegt te weinig!Deze week is het de Nationale beweegweek voor ouderen.Wat mooi om mijn ontwerp van het beweegbingo spel (destijds ontwikkeld met beweegcoach Mieke Regelink) voorbij te zien komen op tv waarbij de combi wordt gemaakt dat de jeugd de ouderen helpt met bewegen. ouderenfonds.nl/@Amstelveensport#ontwerp#bewegen#beweegcoach#spel ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
'tHuis Lioba zoekt vrijwilligers.Ken jij of ben jij een vrijwilliger op zoek naar een fijne omgeving met ontzettende leuke mensen, bel of mail dan even. ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
1 op de 7 kinderen heeft jeugdzorg nodig (vandaag op het journaal). Mooi dat wij dit actuele thema vandaag in beeld mochten brengen voor de komende website van MCE-Zorg. fotografie Natasja Noordervliet en artdirection 100% Hilde, Reclame & Branding#jeugdzorgnederland #jeugdzorg #artdirection #branding #creativeconcepts ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Als het goed is, dan is het goed!Niks is leuker dan op vrijdag te presenteren en gelukkig het weekend in te gaan. Want wij worden gelukkig van mooie dingen maken en tevreden opdrachtgevers. Daar doen we het voor. MCE Zorg uit Lichtenvoorde gaat na 14 jaar van imago veranderen. Mooi verwoord vandaag door Steffie Lettink het voelt als een 'nieuwe geboorte'. 'Destijds is het bedrijf in de wereld gezet, maar weinig aandacht gehad voor vormgeving: vooral alle energie in het bedrijf gestoken. Maar nu na 14 jaar tijd om onszelf te laten zien op een manier dat bij ons past.'Wordt vervolgd.#logo#branding#huisstijl#concept#identiteit#websitemet dank aan het #marketingplan van Janine Hogeweg ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Donaties zijn nog steeds nodig!Een fijn verblijf in Hospice Alkmaar, Hospice de Bregthoeve of 'tHuis Lioba zit vaak in de kleine dingen: bloemen op tafel en in de buitenbakken, comfortabele stoelen, een kopje versbereide soep. Kortom, alles dat eraan bijdraagt dat gasten en hun naasten zich thuis voelen. Veel van deze zaken bekostigen zij uit donaties. Dit geldt ook voor onderhoud en inrichting, en voor training en coördinatie van de grote groep vrijwilligers. Iedereen die doneert krijgt altijd een persoonlijk 'Dank je wel' met brief en deze kaart.(PS: Donaties zijn belastingaftrekbaar).#donatie#hospice#palliatievezorg#grafischevormgeving#concept ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
En deze is het dus geworden...#keuzes #ontwerp Hospice de Bregthoeve ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Welk ontwerp kies jij? 1, 2 of 3?Hospice de Bregthoeve zit midden in de verbouwing: en om aan te kondigen dat ze weer in de zomer open gaan laten we dat groots op doek zien. Dus op een afstand moet duidelijk zijn waar dit over gaat (en natuurlijk in de nieuwe huisstijl). Wat heeft jou voorkeur?#hospice #palliatievezorg #schoorl #logodesign #branding Hospice de Bregthoeve is samen met Hospice Alkmaar enHuis Lioba, onderdeel van Stichting Oase palliatieve zorg. ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
1Amstelveen is dé publieke lokale omroep van AmstelveenVoorheen RTVA en AAN! maar sinds vandaag gaan ze verder onder de naam 1Amstelveen. Voor al het locale nieuws van Amstelveen en omstreken kun je afstemmen op kpn 1380, Ziggo 42 of T mobile 806.De omroep is een onafhankelijke bron van nieuws voor de ruim 93.000 inwoners van Amstelveen. Trots en dankbaar dat wij mee mochten werken aan de nieuwe identiteit van 1Amstelveen.#nieuws #radio #televisie #podcast #programma #reportages #verkeer #vervoer#logo #branding #merkidentiteit #grafischevormgeving #amstelveen www.1amstelveen.nl ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Sfry heeft vandaag (10 maart) tot 14 maart ‘zijn premiere' op de INTERNORGA in Hamburg.Daar word deze professionele friteuse voor het eerst gepresenteerd aan een groter publiek. Wij mochten daarbij helpen: zodat hij goed in de spotlights komt te staan. Internorga is de toonaangevende vakbeurs voor de horeca in Hamburg (dit is dag 1, je kunt dus nog gaan).sfry-europe.com met @mickvanbakel #speedfrying #frituren #futureprooffrying#rollupbanner #leaflets #pennen #reclame #branding ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Voor Ondernemend Water mochten wij het merk neerzetten. Zij zijn een ervaren en solide partij die vanuit gezond ondernemersverstand werken aan de veiligheid van mens en dier, woningen en bedrijven door onze dijken. De 10 kernpunten (waar ze voor staan) kun je op de website lezen: lnkd.in/e4tqa2zhPunt 6 spreekt mij persoonlijk erg aan:Het waterschap werkt aan de zuivering van de toekomst. Die levert grondstoffen, schoonwater en energie. Microplastics, medicijnresten en andere vervuilende stoffen worden waar mogelijk bij de bron aangepakt.Hun kernwoorden zijn duurzaam, innovatief en toekomstgericht (dat is weergegeven d.m.v. de drie golfjes, die tevens de letter E symboliseren). #logo #branding #identiteit #waterschap #duurzaam #innovatief #energie #waterOtto Willemsen en Bert Wiltink zijn de mensen achter Ondernemend water. ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
S-Fry europe: Snel, schoon en slim friturenVoor S-Fry mochten wij een nieuw logo en de website verzorgen.Binnenkort volgt de introductie van dit nieuwe revolutionaire apparaat en zijn de modellen ook online te zien.Wat is er anders ten opzichte van de huidige professionele friteuses?• Minder energiekosten • schoner frituren (minder acrylamide) • bedieningsgemak • eenvoudig in onderhoud.Soon more! sfry-europe.com#futurefrying #frituren#branding #branddesign#logodesign #webdesign#grafischdesign #corporateidentity PromTeg Industries BV, Thijs Lambermont, Ruud Licht, Manon Kummer ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Contact Gegevens
100% Hilde Reclame & Branding
Fluweelboomlaan 91
1185 PP Amstelveen
Nederland
FacebookTwitterInstagramPinterestLinkedIn