Groenhof Optiek

Groenhof_01
Groenhof_01
Groenhof_02
Groenhof_02
Groenhof_03
Groenhof_03
Groenhof_04
Groenhof_04
Groenhof_05
Groenhof_05
Groenhof_06
Groenhof_06
Groenhof_07
Groenhof_07
Groenhof_09
Groenhof_09
Groenhof_08
Groenhof_08
Groenhof_10
Groenhof_10
Groenhof_011
Groenhof_011
PlayPause
previous arrow
next arrow

De mooiste zaak van Amstelveen
Groenhof Optiek Amstelveen is toonaangevend op het gebied van oogzorg en oogmode. De zaak staat bekend om zijn kwaliteit en het moderne interieur (van 350m2 groot). Maar belangrijker is de kennis en kunde die de (sympathieke) medewerkers hebben, ze leveren namelijk oogzorg op hoog niveau.

Kennis van zaken
Zo werken er meer dan negen HBO optometristen die samenwerken met de ziekenhuizen in de omgeving en het oogziekenhuis Amstelveen.

Bij Groenhof Optiek kunt u de gezondheid van uw ogen laten checken op gebied van diabetes, macula degeneratie, glaucoom, en fixatie disparate.

Maar naast deze moeilijke termen hebben ze de allermooiste brillencollectie van merken die u niet overal ziet. Het is niet voor niks dat Ajax en Topsport Amsterdam kiezen voor Groenhof Optiek.

Reclameuitingen
Al meer dan vijf jaar mag 100% Hilde de reclame uitingen voor Groenhof Optiek verzorgen (en uit eigen ervaring weet ik dat de oogmeting en een passende bril uitzoeken, met veel plezier en kunde gepaard gaat).

Met 100% Hilde kunnen wij snel schakelen. Er zit nu eenheid en herkenbaarheid in al onze uitingen naar buiten toe. 100% Hilde is goed in overbrengen wat wij als bedrijf willen uitdragen en daarnaast is het erg fijn samenwerken.
Leoniek Faas
eigenaar Groenhof Optiek

❬❬ Terug naar portfolio

Facebook Posts
De naam Lares komt van een Romeinse godin die haar huis en gezin beschermde. Hoe mooi is dan dat uitgerekend deze naam nu symbool staat voor de palliatieve thuiszorg van Jolanda Kruisman en Bernice Mulder. Zij zorgen samen (met zzp-ers, die hun ondersteunen) in regio Kennemerland, Amstelland en Haarlemmermeer en Amsterdam voor hun patiënten in de laatste fase van hun leven. Palliatieve thuiszorg; Dat doen ze met heel hun hart.Het logo symboliseert het hart en de persoon die centraal staat. Donkerblauw staat voor rust en orde. Goud voor warmte en geborgenheid. Leven tot het afscheid, in eigen vertrouwde omgeving.www.lareszorgt.nl Met dank aan Natasja Noordervliet voor de fotografie en websiterealisatie Ruud Licht.#thuiszorg #zorgopmaat #palliatievezorg #verpleegkundige #terminaal #medisch #haarlemmermeer #kennemerland #amsterdam #logo #huisstijl #website #corporateidentity #grafischevormgeving #creatief #concept ... See MoreSee Less
View on Facebook
Coachpraktijk Achterhoek zorgt ervoor dat mensen hun talent benutten.Trots op Gabrielle Kiefmann van @coachpraktijk achterhoek dat ze haar bedrijfsnaam heeft veranderd. Dat is namelijk best een stap.En wij hadden het geluk dat we de nieuwe huisstijl en website mochten verzorgen. We hebben afscheid genomen van het ‘meisjesachtige' rose en zijn overgegaan op pittig rozerood (cerise). Door deze kleur te combineren met goud en beige hebben we de exclusiviteit benadrukt. Want als je klant bent bij Coachpraktijk Achterhoek (dat kan zowel zakelijk als privé) dan krijg je de volle aandacht. De kernwaarden zijn actief, ondernemend en stimulerend. Het motto: Coachpraktijk Achterhoek zorgt ervoor dat mensen hun talent benutten. En dat maken ze waar. De website heb ik samen met Ruud Licht gerealiseerd. Dank voor de fijne samenwerking Gabrielle.Kijk ook zelf even:coachpraktijkachterhoek.nl#branding #logo #huisstijl #corporateidentity #grafischevormgeving #naamswijziging #coaching #bedrijfscoaching #achterhoek #talent #ontdekken #potentieel #websitedesign ... See MoreSee Less
View on Facebook
Vandaag is het dag 2 van de GEVEL 2022Tot 2 juni staat Gras Wood Wide daar (stand 04.D054) met informatie over hun mooie gevelproducten.Ga jij ook? Neem dan meteen de overzichts brochure mee (die wij mochten verzorgen).Meld je hier aan voor een gratis ticket: lnkd.in/eq8WyjE8#gevel2022 #jaarbeurs #gevelbouw #architectuur#hout #gevelbeurs #jaarbeurs #utrecht #innovatie #gevelbekleding #gevel #geluiddemping #hoogbouw #sustainability #duurzaamondernemen #duurzaamwonen #nature ... See MoreSee Less
View on Facebook
Vandaag ben ik op de De Achterhoekse Talententuin waar ik voor Rabelink Logistics de communicatie mocht verzorgen, zodat jonge studenten zien hoe mooi de transportsector is. De kernwaarden van Rabelink die je overal op terug ziet komen, brengen ze ook echt in de praktijk(!) Kijk voor de vacatures op www.werkenbijrabelink.nl #arbeidsmarktcommunicatie #vacatures #transportwereld #grafischevormgeving #creatief #beurswand #RollUpBanner #brochure #flyer #branding #achterhoek #reclamebureau #communicatie #kernwaarden #talent ... See MoreSee Less
View on Facebook
Assia Krim (familierechtadvocate en mediator in Haarlem) heeft als eerste kernwaarde ‘diversiteit'. Dat hebben we terug laten komen in de huisstijl voor haar nieuwe bedrijf LaLey Opleidingen.LaLey Opleidingen is een opleidingsinstelling dat zich richt op het aanbieden van cursussen aan advocaten. Het doel is het aanbieden van praktische en betaalbare cursussen, waarbij de nadruk wordt gelegd op kwaliteit. De focus van LaLey Opleidingen ligt in eerste instantie op het aanbieden van cursussen op het gebied van het personen- en familierecht, jeugdrecht en de bijzondere curator. Kernwaarden; meer diversiteit in docenten, persoonlijke benadering en goede docenten op leuke locatie’s. Binnenkort is de website online. Leek weetje: de betekenis van de naam LaLey = de wet.Daarnaast is Assia zelf ontzettend kleurrijk: dus LaLey past ontzettend goed bij haar als persoon. Succes Assia!#diversiteit #recht #dewet #advocaat #familierecht #cursus #haarlem #docenten #logo #huisstijl #grafischevormgeving #branding #laatzienwiejebentalsbedrijf #corporateidentity ... See MoreSee Less
View on Facebook
Behind de scenes:Op goede vrijdag (echt een goede vrijdag!) samen met Natasja Noordervliet de fotoshoot doen t.b.v. de nieuwe website van K3D BV die er nog aan gaat komen. Twee jaar geleden mochten wij de gehele visuele identiteit verzorgen. En nu de nieuwe foto's. Wat een leuk team, heel veel plezier gehad (dat zie je wel denk ik ;)#fotoshoot #branding #teamwork #metalprinting #metaalprinten #3dmetaalprinten #mastersin3dmetalprinting #innovatie ... See MoreSee Less
View on Facebook
De kracht van eenvoud!Bij een notitieboek ontwerp (dat je lang gaat gebruiken) is eenvoud belangrijk. Eenvoudige boodschappen worden sneller door het brein opgenomen en blijven daar langer zitten. Eenvoud is dus essentieel bij het strategisch positioneren van jouw merk.Voorkant: dat is waar Tieltjes Precision Parts B.V. voor staat: onderdeel (part) willen zijn van hun klanten (toekomst visie) en op de achterkant de kernwaarden. Binnenin dit notitieboek is er lekker veel ruimte voor je eigen verhaal. Dank Kevin Tieltjes voor de fijne samenwerking.#grafischontwerp #kernwaarden #positionering #payoff #creatief #Precisieverspaning #betrouwbaar #betrokken #innovatief ... See MoreSee Less
View on Facebook
Hoe wil jij online gevonden en gezien worden?En waarom is dat zo belangrijk?Al je visuele uitingen naar 'de buitenwereld' vormen een beeld (bewust of onbewust). Dat is 'het gezicht' van je bedrijf. Door het afstemmen van alle onderdelen die het beeld bepalen, ontstaat een meerwaarde en neemt een organisatie een onderscheidende positie in. Het gaat om het totale concept. Daar moet je dus over nadenken. En dat is waar wij graag bij helpen. Voor Abel Boor van Meervanjezelf - Coaching & Therapie mochten we de nieuwe website maken. Met frisse kleuren en toch met behoud van de oude huisstijl (in het verleden ook door ons gemaakt). Hierbij het resultaat van een intensieve samenwerking: meervanjezelf.nl met dank aan Ruud Licht voor de prachtige uitwerking.Verandering begint bij jezelf!#visualidentity #branding #logo #huisstijl #merkbeleving #strategie #website #guideline #positionering #grafischontwerp ... See MoreSee Less
View on Facebook
Vertrouwen is goed, maar controle is beter! Voor Het Team Juridische Zaken (HTJZ) heb ik een serie leaflets (print/digitaal) mogen ontwerpen, met als kernwaarde; 'het moet een Audi zijn'. Nu ben ik toevallig met veel mannen in huis opgegroeid (die allemaal in een audi reden). Dus daar zijn we goed uitgekomen. Kernwoorden zijn altijd een uitgangspunt voor je bedrijf: wat wil je uitstralen? Voor iedereen die een beetje zakelijke zekerheid wil hebben zou ik zeggen: sluit een abonnement af. Dan kun jij ook klankborden met je eigen advocaat. #juridischadvies #juridisch #advocaat #naarden #controle #ondernemen #abonnement #ondersteuning #specialist #mkb #design #grafischontwerp #concept ... See MoreSee Less
View on Facebook
Contact Gegevens
100% Hilde Reclame & Branding
Fluweelboomlaan 91
1185 PP Amstelveen
Nederland
FacebookTwitterInstagramPinterestLinkedIn