Logo’s & Huisstijlen

previous arrow
next arrow
PlayPause
Slider

Wat maakt een logo succesvol?
Allereerst is het van groot belang dat de bedrijfsnaam aansluit bij wat u doet.
De naam moet pakkend zijn, duidelijk en passen bij de branche waarin u opereert.
Wat wil u uitstralen? Wie is uw doelgroep? Dat moet helder zijn, voor je een logo kunt ontwerpen. Kernwoorden daarbij zijn noodzakelijk.

Simpel en duidelijk
Een logo moet altijd communiceren: of het nu op een pen, een auto, briefpapier of social media is. Verkleinen van een logo mag dus geen probleem zijn. De kleur moet aansluiten bij de branche waarin u zich begeeft.


Investering voor langere tijd
Als u een bedrijfsidentiteit hebt die bij u past, dan bent u klaar voor de komende 10 jaar. Een goed logo hoeft u niet vaak te veranderen.

Hooguit subtiel aan te passen. Kijk naar Coca Cola of Shell. Die zijn door de jaren heen minimaal aangepast. Een goed logo laat zien wie u bent en waar u voor staat. Een pay-off (slogan, een pakkende regel) hoort erbij. Als versterking van de identiteit.

In verschillende maten bruikbaar
Tegenwoordig moet een logo op verschillende manieren in te zetten zijn: liggend (website) vierkant (social media) in kleur en zwart wit. Dus het is van groot belang dat daar goed over nagedacht wordt.

Een logo is het meest herkenbare onderdeel van een bedrijfsidentiteit dat de (kern)waarden en (bedrijfs-)doelstellingen weerspiegelt.

❬❬ Terug naar portfolio

100% Hilde Tweets
Nederland heeft zijn nieuwe internationale logo gepresenteerd: kosten 2 ton. Het oude tulpje is vervangen door een… https://t.co/DtlBmty6294 weken
@Schiphol....beetje erg laag... @Gem_Amstelveen https://t.co/CE2dC99H6t1 maand
Facebook Posts

20 hours ago

100% Hilde

Als je huisstijl op orde is, en alles ziet er eenduidig uit, dan val je op tussen je vakgenoten. Je 'expert status' groeit daardoor. Je wordt gezien als professional. En je trekt daardoor ook nog eens de juiste klanten aan. Dat wil jij toch ook als bedrijf?

#interieurinspiratie @vonkenvloer #jehuislaatzienwiejebent #interieurstyling
#huisstijl #logodesign #branding #identity #reclame
... See MoreSee Less

View on Facebook

2 days ago

100% Hilde

Adverteren in vakbladen een goed idee? Ja, het is altijd goed omdat print en online elkaar versterken. Net als bij radio en tv. Beide hebben een eigen plek in de marketingstrategie.

@rolflexnetherlands #branding #strategie #marketing #marketingtips #designinspiration #creativeconcepts #grafischevormgeving #media-mix
... See MoreSee Less

View on Facebook

3 weeks ago

100% Hilde

En dan valt heel Nederland over je heen en zegt dat ze het beter kunnen (en goedkoper...). De nieuw gestileerde NL met daarin een tulp, een ontwerp van studio Dumbar, werd gepresenteerd, als mosterd na de maaltijd. Vrijdag was het ontwerp al naar buiten gekomen via diverse sites, ‘gelekt’ volgens sommige media, waarna het ministerie van Buitenlandse zaken besloot om het persbericht erover ook allerijl online te zetten. Dat had vervelende consequenties, niet alleen omdat het presentatiefeestje zelf grotendeels overbodig werd, maar ook omdat ontwerp, achtergronden en de merkkeuzes niet konden worden toegelicht door de makers. Het was een kaal logo zonder context of verhaal, een prooi om op prijs te schieten op sociale media en vaksites. Bron Adformatie. ... See MoreSee Less

View on Facebook

1 month ago

100% Hilde

Presenteren kun je leren... Nog steeds niet mijn favoriete onderdeel bij BNI. Maar er zit wel vooruitgang in. ... See MoreSee Less

View on Facebook

1 month ago

100% Hilde

Speciaal voor #architecten heeft Gras Wood Wide een prachtige monster doos samengesteld. Gevuld met monsters van marnarbruPantone Mooi detail aan deze doos is diepte en een Pantone premium metallic kleur.

#ontwerp #concept #architecten #pantone #design #houtsoorten
... See MoreSee Less

View on Facebook

2 months ago

100% Hilde

Nog even "voor" en "na". Het 'huisje' is nu weg en wij hebben (door de hanger, de modische tekening en het woord 'modemeisjes van Haarlem') er meer mode gevoel aan gegeven. Saar is gebleven (een mooi verhaal van een tante, modern en pittig) die het boegbeeld voor deze zaak is geweest! ... See MoreSee Less

View on Facebook

2 months ago

100% Hilde

Fijn om zo op FB te lezen dat klanten tevreden zijn. Door het woord 'modemeisjes en de kledinghanger te gebruiken is nog duidelijker gemaakt dat het hier om dameskleding, schoenen en assecoires gaat.𝐆𝐫𝐨𝐨𝐭 𝐧𝐢𝐞𝐮𝐰𝐬🥳
𝚆𝚒𝚓 𝚑𝚎𝚋𝚋𝚎𝚗 𝚎𝚎𝚗 𝚗𝚒𝚎𝚞𝚠 𝚕𝚘𝚐𝚘 𝚎𝚗 𝚎𝚎𝚗 𝚗𝚒𝚎𝚞𝚠 𝚋𝚘𝚎𝚐𝚋𝚎𝚎𝚕𝚍. 𝙾𝚗𝚣𝚎 𝚂𝚊𝚊𝚛 𝚟𝚎𝚛𝚝𝚎𝚐𝚎𝚗𝚠𝚘𝚘𝚛𝚍𝚒𝚐𝚝 𝚘𝚗𝚜 𝚊𝚕𝚜 𝙷𝚊𝚊𝚛𝚕𝚎𝚖𝚜𝚎 𝙼𝚘𝚍𝚎𝚖𝚎𝚒𝚜𝚓𝚎𝚜 𝚎𝚗 𝚓𝚎 𝚣𝚊𝚕 𝚑𝚊𝚊𝚛 𝚍𝚊𝚗 𝚘𝚘𝚔 𝚛𝚎𝚐𝚎𝚕𝚖𝚊𝚝𝚒𝚐 𝚟𝚘𝚘𝚛𝚋𝚒𝚓 𝚣𝚒𝚎𝚗 𝚔𝚘𝚖𝚎𝚗. 𝚆𝚊𝚝 𝚣𝚒𝚓𝚗 𝚠𝚎 𝚝𝚛𝚘𝚝𝚜. 𝙳𝚊𝚗𝚔 𝚓𝚎 𝚠𝚎𝚕 100% Hilde 𝚟𝚘𝚘𝚛 𝚍𝚎 𝚙𝚛𝚊𝚌𝚑𝚝𝚒𝚐𝚎 𝚘𝚗𝚝𝚠𝚎𝚛𝚙𝚎𝚗. 𝙷𝚎𝚝 𝚒𝚜 𝚎𝚎𝚗 𝚏𝚎𝚎𝚜𝚝 𝚘𝚖 𝚖𝚎𝚝 𝚓𝚎 𝚜𝚊𝚖𝚎𝚗 𝚝𝚎 𝚠𝚎𝚛𝚔𝚎𝚗.
#nieuwlogo #onzeeigensaar #watzijnwetrots #haarlemsemodemeisjes #bijsaarthuis #100procenthilde
... See MoreSee Less

View on Facebook

2 months ago

100% Hilde

Dit is nou het voordeel van 2 netwerken (Haarlem en Amstelveen)! Krijg ik zomaar hulp van Tim Mars van BNI Haarlemmerolie om mij te helpen met de publieksprijs te winnen: www.ovhj-amstelveen.nl/publieksprijs/Wisten jullie dat ons BNI-lid Hilde Leusink van 100% Hilde genomineerd is voor de publieksprijs Ondernemer van het jaar 2020 Amstelveen?
Laten we haar helpen met winnen: het kost je slechts 30 seconden om te stemmen:
www.ovhj-amstelveen.nl/publieksprijs/

Kleine moeite, groot plezier, geven loont!👏😎
... See MoreSee Less

View on Facebook
Contact Gegevens
100% Hilde
Fluweelboomlaan 91
1185 PP Amstelveen
Nederland
06 53 83 61 64
FacebookTwitterInstagramPinterestLinkedIn