Logo’s & Huisstijlen

Logo_01
Logo_01
Logo_02
Logo_02
Logo_03
Logo_03
Logo_04
Logo_04
Logo_05
Logo_05
Logo_06
Logo_06
Logo_07
Logo_07
Logo_08
Logo_08
Logo_09
Logo_09
Logo_011
Logo_011
Logo_010
Logo_010
PlayPause
previous arrow
next arrow

Wat maakt een logo succesvol?
Allereerst is het van groot belang dat de bedrijfsnaam aansluit bij wat u doet.
De naam moet pakkend zijn, duidelijk en passen bij de branche waarin u opereert.
Wat wil u uitstralen? Wie is uw doelgroep? Dat moet helder zijn, voor je een logo kunt ontwerpen. Kernwoorden daarbij zijn noodzakelijk.

Simpel en duidelijk
Een logo moet altijd communiceren: of het nu op een pen, een auto, briefpapier of social media is. Verkleinen van een logo mag dus geen probleem zijn. De kleur moet aansluiten bij de branche waarin u zich begeeft.

Investering voor langere tijd
Als u een bedrijfsidentiteit hebt die bij u past, dan bent u klaar voor de komende 10 jaar. Een goed logo hoeft u niet vaak te veranderen.

Hooguit subtiel aan te passen. Kijk naar Coca Cola of Shell. Die zijn door de jaren heen minimaal aangepast. Een goed logo laat zien wie u bent en waar u voor staat. Een pay-off (slogan, een pakkende regel) hoort erbij. Als versterking van de identiteit.

In verschillende maten bruikbaar
Tegenwoordig moet een logo op verschillende manieren in te zetten zijn: liggend (website) vierkant (social media) in kleur en zwart wit. Dus het is van groot belang dat daar goed over nagedacht wordt.

Een logo is het meest herkenbare onderdeel van een bedrijfsidentiteit dat de (kern)waarden en (bedrijfs-)doelstellingen weerspiegelt.

❬❬ Terug naar portfolio

100% HILDE OP FACEBOOK
Reserveer alvast in je agenda! Zoals je wellicht wel weet zijn hospices van donatie afhankelijk.Zondag 7 april is de sponsorloop van @thuislioba. Samen gaan we een mooie wandeling door de duinen maken in Egmond. Donaties komen ten goede aan een elektrische duo fiets.#sponsoring#palliatievezorg #respijtzorg #grafischontwerp #laatzienwiejebentalsbedrijf ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Reserveer alvast in je agenda! Zoals je wellicht wel weet zijn veel hospices van donatie afhankelijk.Zondag 7 april is de sponsorloop van @thuislioba. Samen gaan we een mooie wandeling door de duinen maken in Egmond. Donaties komen ten goede aan een elektrische duo fiets.#sponsoring#palliatievezorg#respijtzorg#grafischontwerp#laatzienwiejebentalsbedrijf ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Voor als je nog niks te doen hebt vanavond!Van der Eem Terborg ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Op het einde van het jaar mocht ik voor Improve, onderdeel van MCE Zorg uit Lichtenvoorde een orgineel eindejaarsgeschenk voor hun relaties bedenken. Dat zijn 11 motivatiekaarten geworden in een doosje. Het standaardje van hout is in eigen huis geproduceerd in 'de hal'. Zo kun je elke keer wisselen van kaart en kiezen wat je nodig hebt.#grafischontwerp#brandingdesign#motivatiekaarten#reclame#vormgeving ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
De beste wensen voor het nieuwe jaar. Blijf geloven in je dromen en maak er een mooi jaar van.Dankbaar voor afgelopen jaar: voor alle mooie opdrachten, voor de fijne samenwerkingen en eigenlijk alles wat zo goed gaat.#dankbaar #NieuwJaarNieuweKansen #dreams ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Voor Improve mochten wij de website ontwerpen en ontwikkelen. Die is net online gezet: dus ga in het weekend even een kijkje nemen.Improve is onderdeel van Mce-Zorg en Jong. Hun behandelteam (dat bestaat uit drie GZ-Psychologen, een systeemtherapeut, twee psychologen en een psychomotore therapeut) kan op verschillende manieren helpen.Ze werken nauw samen met GGNet, Tactus Verslavingszorg en diverse GGZ-praktijken in de Achterhoek. Dat is in deze tijd hard nodig, want er zijn veel mensen die niet goed kunnen functioneren doordat ze (medische of geestelijke) gezondheids problemen hebben.Met dank aan Manon Kummer, Ruud Licht en Natasja Noordervliet.#laatzienwiejebentalsbedrijf #branding #logo #huisstijlontwerp #websitelnkd.in/e7Vc-6qz ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Iedereen heeft een eigen levensverhaal.Je maakt het nodige mee in je leven en dat draag je met je mee. Jouw ervaringen kunnen ervoor zorgen dat de dingen niet meer lopen zoals je zou willen of waardoor het niet goed met je gaat. Dan kan een frisse blik van buitenaf nodig zijn om je weer verder te helpen.Improve kan daar bij helpen: niet de klacht, maar de persoon met zijn/haar verhaal staat daarbij centraal. Samen maken ze een plan voor de behandeling die bij jou past.Wij mochten voor Improve het logo/branding en de bedrijfsidentiteit verzorgen. De kleur magenta staat voor levensenergie, zodat je klaar bent voor een volgende fase in je leven. Er alles aan doen om er iets moois van te maken.De kleur cyaan staat voor diepte en stabiliteit. Vertrouwen, zelfverzekerdheid en blauw is gunstig voor lichaam en geest. Het hart (2 personen die samen het hart vormen) zegt wat over de gelijkwaardige werkrelatie die ze aangaan met client.Improve is de behandelmethode. Improve werkt samen met MCE Zorg en Jong Je ziet duidelijk dat ze een familie zijn, maar ieder heeft zijn eigen disciplines en kracht. Volgende week volgt de website, nog even geduld dus.#logo #corporateidentity #branding #website #design #grafischevormgevingDank Steffie Lettink en Anouk Nienhuis voor het vertrouwen en de fijne samenwerking!#schematherapie #psychomotorischetherapietherapie#emdr#cognitievegedragstherapie #gedragstherapie#systeemtherapie#E-health ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Voor Jong mochten we (naast logo/branding) de website verzorgen.Daarvoor hebben we nieuw beeld materiaal geschoten en nieuwe teksten gemaakt zodat de site mooi actueel is. Jong is een organisatie in de Achterhoek met zeer sympathieke mensen (zelf ervaren, want het team paar dagen van dichtbij meegemaakt) die allemaal het beste willen voor hun cliënt. Fijn dat ik hier aan mee mocht werken. Kijk zelf even: www.jong-zorg.nlmet dank aan Ruud Licht, Manon Kummer en Natasja Noordervliethashtag#ambulantehulpverleninghashtag#websitehashtag#brandinghashtag#laatzienwiejebentalsbedrijf ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Voor Jong zorg uit Lichtenvoorde mochten we het logo en de huisstijl ontwerpen. Jong is een innovatieve, dynamische en kleinschalige zorgorganisatie, die hoogwaardige ambulante hulpverlening, dagbesteding en beschermd wonen aanbiedt. Door de kleinschaligheid hebben ze veel persoonlijke aandacht voor iedere cliënt. De naam Jong zet je misschien op het verkeerde spoor wat betreft de doelgroep. Maar Jong werkt met alle leeftijden. Daarom hebben wij de pay-off gewijzigd in “Zorg voor iedereen”.Jong is onderaannemer van MCE zorg (waar we ook de vormgeving/website voor mochten verzorgen). De Jong website volgt komende week. Nog even geduld dus. Dank Doné Emaushashtag#ambulantezorghashtag#dagbestedinghashtag#wonenhashtag#inteventiescholenhashtag#sportenhashtag#logo hashtag#branding hashtag#design hashtag#laatzienwiejebentalsbedrijf ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Soms moet je even een pas op de plaats maken om dan weer verder te gaan. Vandaag waren Ruud Licht en ik samen op bezoek bij Stichting Oase Palliatieve Zorg, om de medewerkers van Hospice de Bregthoeve, Thuis Lioba en Hospice Alkmaar een presentatie te geven. Om te kijken waar we nu staan en de strategie te bepalen waar we naar toe willen. Einde van het jaar is daar een mooie tijd voor. Complimenten voor deze organisatie's dat daar tijd en budget voor vrij wordt gemaakt.#PR #strategie #socialmedia #branding ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Mooi om te lezen (en mooi om te zien dat mijn -destijds- ontworpen logo van BigLift Shipping nog steeds zo BIG in gebruik is). ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Contact Gegevens
100% Hilde Reclame & Branding
Terborgseweg 24
7064 AE Silvolde
Nederland
FacebookInstagramPinterestLinkedInTwitter