Logo’s & Huisstijlen

previous arrow
next arrow
PlayPause
Slider

Wat maakt een logo succesvol?
Allereerst is het van groot belang dat de bedrijfsnaam aansluit bij wat u doet.
De naam moet pakkend zijn, duidelijk en passen bij de branche waarin u opereert.
Wat wil u uitstralen? Wie is uw doelgroep? Dat moet helder zijn, voor je een logo kunt ontwerpen. Kernwoorden daarbij zijn noodzakelijk.

Simpel en duidelijk
Een logo moet altijd communiceren: of het nu op een pen, een auto, briefpapier of social media is. Verkleinen van een logo mag dus geen probleem zijn. De kleur moet aansluiten bij de branche waarin u zich begeeft.


Investering voor langere tijd
Als u een bedrijfsidentiteit hebt die bij u past, dan bent u klaar voor de komende 10 jaar. Een goed logo hoeft u niet vaak te veranderen.

Hooguit subtiel aan te passen. Kijk naar Coca Cola of Shell. Die zijn door de jaren heen minimaal aangepast. Een goed logo laat zien wie u bent en waar u voor staat. Een pay-off (slogan, een pakkende regel) hoort erbij. Als versterking van de identiteit.

In verschillende maten bruikbaar
Tegenwoordig moet een logo op verschillende manieren in te zetten zijn: liggend (website) vierkant (social media) in kleur en zwart wit. Dus het is van groot belang dat daar goed over nagedacht wordt.

Een logo is het meest herkenbare onderdeel van een bedrijfsidentiteit dat de (kern)waarden en (bedrijfs-)doelstellingen weerspiegelt.

❬❬ Terug naar portfolio

100% Hilde Tweets
RT @RTLnieuws: Nederlandse ondernemers hebben miljoenen goedgekeurde mondkapjes in de aanbieding, maar het ministerie van Volksgezondheid n…23 uur
RT @gjvu: De boeren boeren rustig verder. Om ons van voedsel te voorzien. Maar toch opeens 12% minder #Stikstof. Met je halvering van de v…6 dagen
Facebook Posts

20 hours ago

100% Hilde

Is jouw boodschap nog relevant?
Nu we het allemaal wat minder druk hebben, is het slim om tijd te maken om eens goed naar je eigen communicatie uitingen te kijken. Ik scan ze graag (gratis) voor je. Stuur mij een PM als je daar prijs op stelt.

#omdenken #creatief #commercieel #concept
... See MoreSee Less

View on Facebook

2 days ago

100% Hilde

In deze tijd moet je blijven communiceren met je klanten. En sommigen doen dat met veel humor! De dame van Chiquita is verdwenen (thuis), Coca cola (afstand in letters) etc

#advertising #branding #communicatie #omdenken
... See MoreSee Less

View on Facebook

1 week ago

100% Hilde

Deze tijden vragen om creativiteit en commercieel inzicht
Bij Van Der Eem zijn ze creatief en denken out the box, door snel te schakelen en een afhaalservice te starten.

#creatief #grafischevormgeving #Achterhoek #posterdesign
... See MoreSee Less

View on Facebook

2 weeks ago

100% Hilde

Water drinken belangrijker als voorheen!
Nu met het corona virus is het verstandig om nog meer water te drinken. We gebruiken per persoon gemiddeld 120 liter per dag. Daarvan 2% als drinkwater en 50% om te douchen (60 liter). Al deze informatie staat op de panelen die wij voor Camping Geversduin (onderdeel van Kennemer Duincampings) mochten ontwerpen (en binnenkort te zien in de sanitairruimte).

#grafischevormgeving #creatief #concept #infographics
... See MoreSee Less

View on Facebook
Contact Gegevens
100% Hilde
Fluweelboomlaan 91
1185 PP Amstelveen
Nederland
06 53 83 61 64
FacebookTwitterInstagramPinterestLinkedIn