OA Amstelveen

OA_01
OA_01
OA_02
OA_02
OA_03
OA_03
OA_04
OA_04
OA_05
OA_05
OA_06
OA_06
OA_07
OA_07
PlayPause
previous arrow
next arrow

Ondernemersvereniging Amstelveen
Met bijzondere initiatieven en inspirerende bijeenkomsten brengt de ondernemersvereniging Amstelveen ondernemers bij elkaar. Door duurzame verbinding en onderlinge betrokkenheid ontstaat er meer samenwerking, business en kennisdeling. Sinds 2012 is 100% Hilde lid (o.a. ook van de communicatie commissie).

Meer voor elkaar
De OA (met name onder leiding van Darshan Sloot) creëert betrokkenheid,

koppelt mensen aan elkaar en haalt het beste in ondernemers boven. Zodat er meer verbinding is op lokaal niveau. Hierdoor stimuleren zij ondernemers het maximale uit zichzelf en hun onderneming te halen.

Reclameuitingen
Al meer dan zes jaar mag 100% Hilde reclame uitingen voor de ondernemersvereniging verzorgen. Het jaarverslag, het 25 jaar (jubileums) logo, en bijbehorende uitingen, maar ook een ludiek concept rondom de troonwisseling in 2013. Eind 2017 mocht 100% Hilde het concept ‘Amstelveense Ondernemer van het Jaar 2017/2018’ een eigen uitstraling geven. Bij KPMG vondt de Grande Finale plaats waar uit ruim 100 inzendingen unaniem werdt gekozen voor Boekhandel Venstra.

Videocompilatie Ondernemer van het Jaar Finale:

100% Hilde bruist van de energie, ze komt met orginele ideeën, fantastische concepten en haar inzet, betrokkenheid en creatieve bijdragen zijn een aanwinst voor onze vereniging.
Darshan Sloot
Directeur Ondernemersvereniging Amstelveen

❬❬ Terug naar portfolio

100% HILDE OP FACEBOOK
Cassonade maakt alles mooier!Voor Cassonade projectinrichting uit Waddinxveen mocht ik een mini portfolio folder maken: de eerste van een reeks. Zodat de prachtige projecten die ze doen extra aandacht krijgen. De kracht van dit team zit o.a. in het regelen: ze nemen je alles uit handen. Dus van ontwerp tot realisatie (dat komen we overeen). Van wens naar plan. Kijk even op de website: want ze hebben een fantastische smaak en werken voor prachtige opdrachtgevers. www.cassonade.nl#projectinrichting#professional#ontwerp#laatzienwiejebentalsbedrijf#merkbeleving#sfeervol#branding ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Wenkbrauwen! 👁️👁️Al belangrijk toen mijn moeder nog jong was. Bij mij kregen ze altijd al aandacht. Dus hoe fijn dat ik onlangs voor make-up artist Angelique Stapelbroek de logo’s en verpakkingen mocht maken. Kijk op de foto naar before en after'. Ik ben ondertussen (na een maand gebruiken) groot fan geworden! www.browgarage.nl/#brows#wenkbrauen#itsallinthedetails#grafischontwerp#logo ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Wat een goed begin van een nieuwe maand!Vanmorgen mocht ik bij JONG in Lichtenvoorde het nieuwe logo/rebranding presenteren. Jong is een kleinschalige zorgorganisatie (onderdeel van MCE-Zorg, en Improve (behandelingen) en houdt zich bezig met Dagbesteding, Wonen, Onderwijs, Sporten, Ambulante hulpverlening.JONG is best een lastige naam als bedrijf: want alle leeftijden zijn er welkom en het team is een mix tussen jong en oud. Dus hoe communiceer je dan, zonder dat er verwarring ontstaat? Dat is allemaal goed gekomen: er is een klap op gegeven en binnenkort zie je wat het geworden is.#logo #payoff#huisstijl#brandingidentity#concept#zorg#ambulantezorg ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Feestelijke onthulling Winkelcentrum KostverlorenhofSuper trots (en dankbaar) dat ik hier een bijdrage aan mocht leveren. In samenwerking met de ondernemers van Kostverlorenhof is dit het uiteindelijke ontwerp geworden.Het kleurrijke logo staat symbool voor de diversiteit van het aanbod, de verschillende nationaliteiten die het winkelgebied bezoeken en de inclusiviteit voor bezoekers met elk budget. De pay off: bereikbaar voor iedereen: zegt alles. Het is hier makkelijk parkeren, de locatie is uniek (tussen Amstelveen en Amsterdam) en je kunt er inkopen doen voor elk budget. winkelcentrumkostverlorenhof.nl#logo#rebranding#huisstijlontwerp#payoff#grafischontwerp ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Als ik niet in de reclame werkzaam zou zijn, dan zou ik koppelaarster zijn...Ik hou er namelijk van om mensen aan elkaar te knopen (als ik denk dat ze helemaal bij elkaar passen). Zo heb ik jaren geleden JOOS Interieuradvies en Styling gezegd dat ze eens moest gaan kennismaken met een hele fijne opdrachtgever van mij: Vonk & Vloer Blijken ze toch een gouden match te zijn (zie de advertentie die ik mocht maken).Aan wie wil jij gekoppelt worden? Misschien kan ik je wel helpen ;-)#koppelen#Linken#interieurdesign#grafischevormgeving#advertising#reclame#branding#concept ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Loop jij ook mee op 10 september?Vorige week was ik bij de vernieuwde Hospice de Bregthoeve in Schoorl. En eindelijk ook eens tijd gehad om de prachtige omgeving (dichtbij het strand) te bekijken. En nu is er die sponsorloop... Vorige jaar is er een groot bedrag opgehaald dat geinvesteerd is in de vernieuwing van De Bregthoeve. Dus ik zou zeggen: loop mee met deze leuke groep mensen (en laat je sponsoren).#palliatievezorg#sponsorloop#noordzee#wandelen#grafischevormgeving#concept#flyerHospice AlkmaarThuis Lioba ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
'Dit is precies waarop ik gehoopt had'Dat kwam uit de mond van mijn opdrachtgevers (Steffie Lettink en Anouk Nienhuis) toen ik vandaag de nieuwe huisstijl en branding presenteerde voor Improve. Improve is een behandelpoli en onderdeel van MCE Zorg en bestaat uit een deskundig team van (GZ-)psychologen, een systeemtherapeut en een PMT'er. Ze werken samen met diverse praktijken in de Achterhoek en behandelen mensen met psychische problemen zoals o.a. angsten, depressie, burn-out klachten en psychische klachten i.v.m. lichamelijk lijden. Nog even geduld en dan laten we zien waar zij zo enthousiast van werden.#huisstijl#branding#logo#concept#website#laatzienwiejebentalsbedrijf#zorg#mentalezorg#traumabehandeling#gezinstherapie #lichtenvoorde ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Thuis Lioba respijthuis in Egmond-Binnen, een oase van rustheeft nu naast Hospice de Bregthoeve en Hospice Alkmaar ook zijn eigen folder klaar. Dus mooi 3 op een rij.#grafischontwerp#design#palliatievezorg#respijtzorg ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
A.s. zaterdag 15 juli vindt de heropening van hospice de Hospice de Bregthoeve in Schoorl plaats. Iedereen heeft veel werk verricht om alles op tijd in orde te krijgen en na de verbouwing is het nog mooier geworden. Wij mochten alle uitingen/ontwerpen verzorgen: zo ook de uitnodiging.Welke (voorkant) denk jij dat het geworden is? 1, 2 of 3.Hou in het achterhoofd wie de doelgroep is (palliatieve zorg) en denk aan de officiele opening door de burgemeester. Ik hoor het graag!#vormgeving#branding#palliatievezorg#doelgroep#beleving#branding ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Werk jij in of aan je bedrijf?Dat is zo’n kreet waar iedereen nu wel mee bekend is. Maar als je een bedrijf hebt te runnen, denk je er vaak niet aan hoe belangrijk het is hoe je gezien wordt door anderen.Door je logo/ huisstijl en website geef je mensen een eerste indruk van jou als bedrijf. Het moet herkenbaar zijn en moet passen bij de branche waarin je actief bent. Voor MCE Zorg was het na 14 jaar hard werken tijd voor een volgende stap. Om het meer beeldend te maken waar ze voor staan hebben we in het logo een verbindingsteken gemaakt: de zorgnemer en zorggever die samenwerken en verbinding zoeken. De rode kleur staat voor actief, ondernemend en stimulerend, daarnaast staat het rustige blauw; van alles in controle hebben. De nieuwe pay-off: 'Ruimte voor ontwikkeling' is zowel letterlijk als figuurlijk: ze helpen (jong) volwassenen hun eigen plek in te nemen in de maatschappij en daarbij bieden ze (afhankelijk van de situatie) ook onderdak (gezamelijke leefruimte). Met als doel dat ze na een periode zelfstandig op hun eigen benen kunnen staan.MCE Staat voor:Meedoen, Connectie en Eigen regie. Dat zijn de uitgangspunten. Iedereen moet kunnen bijdragen in de maatschappij. De zorgnemers (jongeren in dit geval) staan aan het roer van hun eigen leven maar ze hebben net even wat ondersteuning nodig. En dat is in deze tijd hard nodig: Dus werk aan de winkel!#logo#payoff#huisstijl#website#jeugdzorg#geestelijkegezondheidszorg#marketingonlinefotografie Natasja Noordervliet ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Maak kennis met de leden van Rotary BerghGisteren mocht ik op de prachtige locatie van Kasteel Café Heeren Dubbel in s-Heerenberg vertellen wie ik ben en wat ik doe. Om de leden te laten ervaren dat schetsen nog steeds handig zijn (in mijn beroep), heb ik ze zelf aan het schetsen gezet. Wat hilarische taferelen opleverde. ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
De eigenaren van Vonk & Vloer (Remco van der Aar en Chantal) openen morgen hun Aanhuis.nl filiaal in Santpoort-Noord. Dus daar is het feestje. Iedereen die morgen (zaterdag 10 juni) langs komt krijgt deze kaart met een leuke attentie cadeau.Dus kom ook even kijken! Mooie reden om naar Santpoort-Noord te gaan.#interieur#woninginrichting#gordijnen#vloeren#parketvloer#pvcvloer ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Nieuw werk, nieuwe miniboekje. Soms moet je ook jezelf laten zien.#laatzienwiejebentalsbedrijf#oostwestbeidebest#reclamebureau#branding#huisstijl#logo#merkidentiteit ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
De helft van de 65 plussers beweegt te weinig!Deze week is het de Nationale beweegweek voor ouderen.Wat mooi om mijn ontwerp van het beweegbingo spel (destijds ontwikkeld met beweegcoach Mieke Regelink) voorbij te zien komen op tv waarbij de combi wordt gemaakt dat de jeugd de ouderen helpt met bewegen. ouderenfonds.nl/@Amstelveensport#ontwerp#bewegen#beweegcoach#spel ... See MoreSee Less
Bekijk op Facebook
Contact Gegevens
100% Hilde Reclame & Branding
Fluweelboomlaan 91
1185 PP Amstelveen
Nederland
FacebookInstagramPinterestLinkedInTwitter