Rolflex

previous arrow
next arrow
PlayPause
Slider

Rolflex en 100% Hilde
100% Hilde gaat voor langdurige relaties. En is stiekem best een beetje trots op het feit dat we al meer dan 12 jaar voor Rolflex uit Ulft mogen werken. Rolflex is de ontwikkelaar en producent van de Compactdeur en staat nooit stil. Altijd in beweging, net als de deuren met hun unieke vouwsysteem. De introductie van deze deur vond plaats in Nederland in 1996 en Rolflex is ondertussen een begrip op gebied van bedrijfsdeuren. Rolflex is met een dealer netwerk actief in 22 landen over de hele wereld. 70% van de totale productie is bestemd voor de export. De deur wordt geproduceerd in het oosten van Nederland, Ulft.

Rolflex Academy
De monteurs worden intern opgeleid bij het bedrijf; er is een speciale Rolflex Academy opgericht om de kwaliteit van het monteren te waarborgen. Innonovatie, kwaliteit en betrouwbaarheid zijn kernwaardes voor Rolflex.

Waar kom je de Compactdeur tegen
Deze ruimtebesparende deur zie je veelal bij bedrijfsruimtes. Je kunt ze tegenkomen bij o.a. garages van Volvo, Audi en Peugeot. Maar ook bij de TT in Assen of McLaren Technology Centre in Engeland. Ook bij diverse brandweerkazernes zul je deze deur tegenkomen. Door de keuze in design is hij overal toepasbaar.

Rolflex corporate identity
Voor Rolflex is de basis gelegd voor de creatieve uitingen. Maar we blijven altijd binnen het bestaande stramien flexibel, waarbij we de doelgroep voor ogen houden die we informeren.

We worden elke keer verrast door de creativiteit van 100% Hilde. Met 100% Hilde kunnen we snel schakelen. We kunnen eerlijk en direct zijn tegen elkaar. Kwaliteit is een woord dat bij ons past en bij 100% Hilde.
Joost Megens
CEO Rolflex Ulft

❬❬ Terug naar portfolio

100% Hilde Tweets
@JoseBoesten Voordeel: blond, gebleekt haar! Scheelt weer een kappers bezoek! Want die hebben het al druk genoeg ;-)2 weken
RT @JoseBoesten: Bijna dubbele dosis chloor in zwembadwater tegen coronavirus https://t.co/20ItCHHR1j2 weken
Facebook Posts

6 days ago

100% Hilde

Hoe leuk is het als een appartementencomplex (nog te bouwen) al een eigen tas heeft?! In gelimiteerde oplage natuurlijk. En alleen verkrijgbaar bij de makelaar. Inhoud van de tas is een prachtige brochure van het pand (met liefde ontworpen door 100% Hilde) en diverse gimmicks.

De bouw gaat Henselmans Bouw & Ontwikkeling verzorgen. #nieuwbouw #appartementen #heerhugowaard #duurzaamondernemen #branding
... See MoreSee Less

View on Facebook

1 week ago

100% Hilde

Vandaag om 16.00 uur is de verkoop gestart van een prachtig nieuwbouw project van Henselmans Bouw & Ontwikkeling. Een super fijne samenwerking met De Jong Reclame. De verkoop is in handen van Wiesell makelaardij en Van 't Riet De-Makelaar. De vormgeving en de social media mochten wij verzorgen. www.degroenetrede.nl

#duurzaamondernemen #nieuwbouw #heerhugowaard #concept #design #vormgeving
... See MoreSee Less

View on Facebook

2 weeks ago

100% Hilde

Vers van de pers: de folder voor Gras Wood Wide, met informatie over Zaans Zwart. Een houtsoort met traditie (vroeger werden de pakhuizen zwart geteerd zodat ze goed beschermd waren tegen weer en wind).
#duurzaam #zaandam #graswoodwide #concept #creatie
... See MoreSee Less

View on Facebook

2 weeks ago

100% Hilde

Heb je al zien hangen? Ik wel: de Chanel posters. Het zijn tekeningen gemaakt door kinderen van medewerkers bij Chanel. Om de kinderen bezig te houden mochten ze kleuren. Prachtig gelukt naar mijn idee (en even wat anders dan foto's). ... See MoreSee Less

View on Facebook

3 weeks ago

100% Hilde

Zaterdag 16 mei start de verkoop van De Groene Trede. Een prachtig project waarvan wij de vormgeving mochten verzorgen voor alle uitingen (realisatie door Stefan De Jong). Henselmans Bouw en Ontwikkeling gaat deze appartementen bouwen onder architectuur van Breebaart Korver BNA BV Architecten Bouwmanagement. Doelgroep: starters en senioren die duurzaam willen leven met uitzicht op het Oosterdel gebied(!)
#duurzaamheid #nieuwbouw #Heerhugowaard #duurzaamondernemen #branding
... See MoreSee Less

View on Facebook

4 weeks ago

100% Hilde

Laat van je horen!
Ook als je weinig te communiceren hebt in deze tijd, moet je van je laten horen. Onderzoek (harvard university) wijst uit dat als je nu van je laat horen, je meer kans hebt om na de crisis aan opdrachten te komen. Groenhof Optiek kiest voor een positieve boodschap i.p.v. de diensten in de spotlight te zetten.
... See MoreSee Less

View on Facebook
Contact Gegevens
100% Hilde
Fluweelboomlaan 91
1185 PP Amstelveen
Nederland
FacebookTwitterInstagramPinterestLinkedIn