Print/Campagne

Print/Campage

Reclame uitingen
Reclame is overal aanwezig. Elke dag weer; bewust of onbewust. De traditionele manier van adverteren is veranderd. Maar nog steeds zie je advertenties in kranten, tijdschriften en magazines. De kracht van herhaling is belangrijk voor uw imago of naamsbekendheid. Een advertentie kan thematisch of actiematig zijn. Het kan online en offline worden gebruikt.

Lean en mean
Een campagne bedenken is meer dan een leuke advertentie maken: maar ook, hoe krijg u mensen in de winkel, wat doet u extra voor uw trouwe klanten, wat laat u zien op de social media? Etc. Alles wat u doet om uzelf neer te zetten, versterkt uw imago. Wij werken lean en mean; wat u niet nodig hebt, betaalt u niet. Wij werken met de juiste persoon op de juiste plek. We zetten daar kennis in waar nodig is.

❬❬ Terug naar Diensten:

Facebook Posts
Vandaag ben ik op de De Achterhoekse Talententuin waar ik voor Rabelink Logistics de communicatie mocht verzorgen, zodat jonge studenten zien hoe mooi de transportsector is. De kernwaarden van Rabelink die je overal op terug ziet komen, brengen ze ook echt in de praktijk(!) Kijk voor de vacatures op www.werkenbijrabelink.nl #arbeidsmarktcommunicatie #vacatures #transportwereld #grafischevormgeving #creatief #beurswand #rollupbanner #brochure #flyer #branding #achterhoek #reclamebureau #communicatie #kernwaarden #talent ... See MoreSee Less
View on Facebook
Assia Krim (familierechtadvocate en mediator in Haarlem) heeft als eerste kernwaarde ‘diversiteit'. Dat hebben we terug laten komen in de huisstijl voor haar nieuwe bedrijf LaLey Opleidingen.LaLey Opleidingen is een opleidingsinstelling dat zich richt op het aanbieden van cursussen aan advocaten. Het doel is het aanbieden van praktische en betaalbare cursussen, waarbij de nadruk wordt gelegd op kwaliteit. De focus van LaLey Opleidingen ligt in eerste instantie op het aanbieden van cursussen op het gebied van het personen- en familierecht, jeugdrecht en de bijzondere curator. Kernwaarden; meer diversiteit in docenten, persoonlijke benadering en goede docenten op leuke locatie’s. Binnenkort is de website online. Leek weetje: de betekenis van de naam LaLey = de wet.Daarnaast is Assia zelf ontzettend kleurrijk: dus LaLey past ontzettend goed bij haar als persoon. Succes Assia!#diversiteit #recht #dewet #advocaat #familierecht #cursus #haarlem #docenten #logo #huisstijl #grafischevormgeving #branding #laatzienwiejebentalsbedrijf #corporateidentity ... See MoreSee Less
View on Facebook
Behind de scenes:Op goede vrijdag (echt een goede vrijdag!) samen met Natasja Noordervliet de fotoshoot doen t.b.v. de nieuwe website van K3D BV die er nog aan gaat komen. Twee jaar geleden mochten wij de gehele visuele identiteit verzorgen. En nu de nieuwe foto's. Wat een leuk team, heel veel plezier gehad (dat zie je wel denk ik ;)#fotoshoot #branding #teamwork #metalprinting #metaalprinten #3dmetaalprinten #mastersin3dmetalprinting #innovatie ... See MoreSee Less
View on Facebook
De kracht van eenvoud!Bij een notitieboek ontwerp (dat je lang gaat gebruiken) is eenvoud belangrijk. Eenvoudige boodschappen worden sneller door het brein opgenomen en blijven daar langer zitten. Eenvoud is dus essentieel bij het strategisch positioneren van jouw merk.Voorkant: dat is waar Tieltjes Precision Parts B.V. voor staat: onderdeel (part) willen zijn van hun klanten (toekomst visie) en op de achterkant de kernwaarden. Binnenin dit notitieboek is er lekker veel ruimte voor je eigen verhaal. Dank Kevin Tieltjes voor de fijne samenwerking.#grafischontwerp #kernwaarden #positionering #payoff #creatief #Precisieverspaning #betrouwbaar #betrokken #innovatief ... See MoreSee Less
View on Facebook
Hoe wil jij online gevonden en gezien worden?En waarom is dat zo belangrijk?Al je visuele uitingen naar 'de buitenwereld' vormen een beeld (bewust of onbewust). Dat is 'het gezicht' van je bedrijf. Door het afstemmen van alle onderdelen die het beeld bepalen, ontstaat een meerwaarde en neemt een organisatie een onderscheidende positie in. Het gaat om het totale concept. Daar moet je dus over nadenken. En dat is waar wij graag bij helpen. Voor Abel Boor van Meervanjezelf - Coaching & Therapie mochten we de nieuwe website maken. Met frisse kleuren en toch met behoud van de oude huisstijl (in het verleden ook door ons gemaakt). Hierbij het resultaat van een intensieve samenwerking: meervanjezelf.nl met dank aan Ruud Licht voor de prachtige uitwerking.Verandering begint bij jezelf!#visualidentity #branding #logo #huisstijl #merkbeleving #strategie #website #guideline #positionering #grafischontwerp ... See MoreSee Less
View on Facebook
Vertrouwen is goed, maar controle is beter! Voor Het Team Juridische Zaken (HTJZ) heb ik een serie leaflets (print/digitaal) mogen ontwerpen, met als kernwaarde; 'het moet een Audi zijn'. Nu ben ik toevallig met veel mannen in huis opgegroeid (die allemaal in een audi reden). Dus daar zijn we goed uitgekomen. Kernwoorden zijn altijd een uitgangspunt voor je bedrijf: wat wil je uitstralen? Voor iedereen die een beetje zakelijke zekerheid wil hebben zou ik zeggen: sluit een abonnement af. Dan kun jij ook klankborden met je eigen advocaat. #juridischadvies #juridisch #advocaat #naarden #controle #ondernemen #abonnement #ondersteuning #specialist #mkb #design #grafischontwerp #concept ... See MoreSee Less
View on Facebook
Betekenisvolle merken hebben heldere merkwaarden.Ze hebben een sterk fundament waardoor ze goed weten wat ze belangrijk vinden en waar ze in geloven. Deze merken geloven niet in oorlog. #nowar #ukraine #peace ... See MoreSee Less
View on Facebook
#blue #yellow #peace ... See MoreSee Less
View on Facebook
Contact Gegevens
100% Hilde Reclame & Branding
Fluweelboomlaan 91
1185 PP Amstelveen
Nederland
FacebookTwitterInstagramPinterestLinkedIn