Print/Campagne

Print/Campage

Reclame uitingen
Reclame is overal aanwezig. Elke dag weer; bewust of onbewust. De traditionele manier van adverteren is veranderd. Maar nog steeds zie je advertenties in kranten, tijdschriften en magazines. De kracht van herhaling is belangrijk voor uw imago of naamsbekendheid. Een advertentie kan thematisch of actiematig zijn. Het kan online en offline worden gebruikt.

Lean en mean
Een campagne bedenken is meer dan een leuke advertentie maken: maar ook, hoe krijg u mensen in de winkel, wat doet u extra voor uw trouwe klanten, wat laat u zien op de social media? Etc. Alles wat u doet om uzelf neer te zetten, versterkt uw imago. Wij werken lean en mean; wat u niet nodig hebt, betaalt u niet. Wij werken met de juiste persoon op de juiste plek. We zetten daar kennis in waar nodig is.

❬❬ Terug naar Diensten:

Facebook Posts
TerugblikPrecies 2 jaar geleden mocht ik met Tieltjes Precision Parts B.V. mee op reis naar Londen. De gelegenheid was het 50 jarig bestaan van dit mooie bedrijf. Al het personeel mocht mee en het werden 3 heerlijke dagen: alle iconen van Londen werden bezocht, we werden getrakteerd op heerlijk eten en een prachtig hotel. Erg bijzonder dat een bedrijf zoiets organiseert voor zijn personeel. Maar wat ook bijzonder was (en dat kon ik als 'buitenstaander' goed vaststellen) de band van alle mensen onderling: die was heel erg sterk en positief. #familiebedrijf #machinepark #specialisten #expertise #meetlab #innovatie #precisieonderdelenErwin Tieltjes ... See MoreSee Less
View on Facebook
Vrouwen met ambitie. Ik hou er van! Parvin Alahbakhshi is zo iemand. Links op de foto. In 'no time' zet ze haar nieuwe praktijk Tandzorg Osdorp op. De opening was 1 juli. Wij mochten logo en branding verzorgen. Succes Parvin en team.#Tandzorg #amsterdam #branding #logodesign #corporateidentity #logo ... See MoreSee Less
View on Facebook
Bij Vonk & Vloer in Amstelveen zijn momenteel 3 leuke vacatures. Dus ken jij (of ben jij) iemand die in dit leuke team past? Chantal en Remco (eigenaar) zijn nuchter, actief en hebben grote kennis binnen hun branche. Van houten vloeren tot tapijt en van gordijnen tot zonwering voor binnen én buiten: Vonk & Vloer is de interieurspecialist van Amstelveen. In de ruime (onlangs vernieuwde!) showroom aan de Amsterdamseweg krijg je een uitstekend beeld van het grote assortiment en de vele mogelijkheden. Vonk & Vloer ontzorgt, dat betekent dat alles wordt opgemeten, thuis bezorgd en wordt geplaatst. #Jouw huis laat zien wie je bent! #vloeren #ramen #raambekleding #luxaflex #laminaat #interieur #wonen #wooninspiratie #woonkamerstyling #woontrends ... See MoreSee Less
View on Facebook
Unieke locatie in Ouderkerk ad AmstelOnlangs hebben wij logo/huisstijl/website en branding mogen verzorgen voor Sibiz Meetings & Events. Nu corona zo goed als verdwenen is, mogen wij eindelijk weer samen komen. En nu zie je hoe online en offline communicatie goed met elkaar werkt. Want naast digitaal is het nu ook erg handig om kaartjes, posters etc in te zetten. Dat kunnen wij verzorgen. Rianne en haar team hebben andere kwaliteiten: die geven je een onvergetelijke ervaring op een unieke locatie aan het water. Of het nu een event of een feest is: ze leggen de lat erg hoog: kwaliteit is daar de norm. Dus ga eens kijken. Of online ;-) sibiz.nl#branding #logo #poster #visitekaartje #website #huisstijl #events #meetings #trouwen #huwelijkslocatie #vergaderlocatie #amsterdam #amstelveen #randstad #businessmeetings ... See MoreSee Less
View on Facebook
In November 2020 mocht ik voor HoltHoff Mediation & Legal het logo/huisstijl en branding verzorgen. Nu gaat deze pittige dame verder in Legal. Dat deed ze al partime bij de KlokGroep, maar vanaf 1 augustus gaat ze 100% (voor zichzelf) verder als bedrijfsjurist onder de naam HoltHoff Legal. Ze gaat bedrijven bijstaan op gebied van projectondersteuning in bouw- en vastgoedrecht, contactrecht, aansprakelijkheidsrecht en goederen- en faillissementsrecht. En ik kan één ding zeggen, een pittig ding en ze zit er bovenop. Dat wil je toch als bedrijf?!En in dit bericht zie je meteen dat je van een goed logo heel eenvoudig meerdere varianten kunt maken (handig, voor als je meerdere bedrijven gaat opzetten).#logo #branding #huisstijl #vastgoed#bedrijfsjurist #Arnhem #Achterhoek #legal #vastgoedrecht ... See MoreSee Less
View on Facebook
Presenteer je nog op kartonnen? Terwijl je online werk verkoopt!Redenen genoeg om het werk af en toe nog op ‘ouderwetse’ kartonnen te presenteren. In creatief werk en een campagne (plan) maken steek je veel tijd: er is over nagedacht. Je komt met een concept, de middelen die je gaat inzetten en een budget planning.Heel makkelijk om dat met een paar muisclicken te bekijken. Maar soms is het veel leuker om de kartonnen op tafel neer te zetten en te overleggen met de opdrachtgever, dan gaat het veel meer leven. De medewerkers zien het; je hoort meningen: het gaat werken. Daarom komen wij, Hilde Leusink, Ruud Licht, Barry Goudsmit van Buro Amstelveen (allemaal oude rotten in het vak) ook af en toe nog met kartonnen op de proppen.#creatiefconcept #reclame #online #campagnevoeren#laatjezelfzienalsbedrijf #merkontwikkeling ... See MoreSee Less
View on Facebook
Een merk bouwen kost tijd en geld.Onlangs had ik een leuk gesprek met een potentiële opdrachtgever. Samen met haar team gaat ze (als startup) een bedrijf in de markt zetten en haar diensten verkopen in Amstelveen. Maar er is enige twijfel: want je kunt je geld maar 1x investeren. Moet dat dan aan logo/huisstijl/branding of aan het pand uitgegeven worden? Ik heb geadviseerd het stap voor stap te doen. Een merk neerzetten moet je niet onderschatten: je wilt immers alle neuzen (van je medewerkers) dezelfde kant op hebben en je visie verkondigen aan de doelgroep.Voor nu even 4 simpele tips (speciaal voor deze leuke dame)1. Wat is je verhaal naar de markt? Het idee, het kapstokje (waaraan alles hangt)2. Neem de tijd: je merk staat niet ineens, het groeit met de tijd3. Focus, blijf voor ogen houden wie je bent (kernwaarden) en wat je wilt betekenen.4. Be Brilliant, wees origineel, onderscheidend, zorg dat je opvalt! Dat kan met je bedrijfsnaam maar ook met je pay-off (denk aan cool blue: alles voor een glimlach).#merkontwikkeling #branding #BeBrilliant #duurzaam #relevant #authentiek #positionering#logo #huisstijl #corporateidentity #laatjezelfzienalsbedrijf ... See MoreSee Less
View on Facebook
Nu het netwerken weer gaat beginnen en we elkaar weer kunnen ontmoeten is het tijd voor nieuwe visitekaartjes. Voor Sibiz Meetings & Events is alles nieuw, want we gaan de nieuwe huisstijl nu uitrollen! #visitekaartjes #netwerken #corporateidentity #huisstijl #eventlocatie #meetingsandevents #ouderkerkaandeamstel #amsterdam #zakelijk #zaalverhuur #events #eventplanning #eventprofs ... See MoreSee Less
View on Facebook
Het filmpje tonen gaat niet zo snel (maar hey...het is vrijdagmiddag) maar de website zelf, is gelukkig razendsnel. Trots op de laatste website die ik samen met Ruud Licht heb afgeleverd voor Sibiz Meetings & Events een prachtige locatie in Ouderkerk aan de Amstel. In het (nieuwe) logo zit de boog van een kerkraam. Het is een prachtige icoon voor een logo en heel erg herkenbaar als vorm. Een overkoepelde vorm. 'Hier vind je onderdak'. De ‘I’ in het woord is de steunpilaar die het dak draagt. De rozet is een klaver: die staat voor voorspoed, vertrouwen, liefde en geluk. We hebben een stevige letter gekozen: zodat het ook duidelijk leesbaar is als het klein wordt gebruikt. Maar ook omdat het bedrijf gegroeid is en er mag zijn, en een stevige basis heeft door ervaring. Kijk zelf even: www.sibiz.nlWil je weten wat we voor jouw bedrijf kunnen betekenen? Neem dan vrijblijvend contact op!#branding #corporateidentity #logodesign #website #eventlocatie#reclamebureau #bedrijfsidentiteiten #laatjezienalsbedrijf ... See MoreSee Less
View on Facebook
Contact Gegevens
100% Hilde Reclame & Branding
Fluweelboomlaan 91
1185 PP Amstelveen
Nederland
FacebookTwitterInstagramPinterestLinkedIn